2015. júl 09.

Kis lépés az emberiségnek, nagy nekem

írta: Fashionline Hungary
Kis lépés az emberiségnek, nagy nekem

Sziasztok,
 
ez a nap is eljött, hogy elindítsam az első saját blogomat. Manapság már mindennek és mindenkinek saját weboldala van. Na én itt még nem tartok, de látom a célt. :)
A Facebook oldalam (https://goo.gl/qn7aFX) elsősorban azért jött létre, hogy megunt, nem hordott ruháimat, cipőimet kiegészítőimet könnyebben meg tudjam osztani olyan csoportokba, ahol erre van igény. Aztán jöttek a barátnők, az ismerősök, hogy az ő ruháit is tegyem már fel. Innentől kezdett érdekes lenni a dolog. Jelenleg 174 lájkolója van az oldalamnak, és 4 hónapos múltja, heti több személyes találkozóval, átvétellel, ruhapróbával. 
Aztán ahogy teltek a napok mindig volt valami olyan témám, amit szívesen megosztottam volna a követőkkel, de nem feltétlenül a Gardróbcseréhez kötődik. Szépségápolás, helyszínek, programok, lakberendezés. Így régóta fontolgatom a blogot, így valamivel átláthatóbb lesz sokoldalúságom. :D
Nehéz dolog ez, hiszen valakit csak a ruhák, valakit csak a smink, valakit meg csak a termék tesztelések érdekelnek. Valahogy mégis egy olyan oldal tulajdonosa szeretnék lenni, ami átfogó, érdekes, és aktuális a mai rohanó hétköznapokban. Hogy ne vesszünk el a reklámok világában, hanem igenis tájékozódjunk hogy egy 990 Ft-os Clarie's rúzs ezerszer tartósabb, mint egy 2.500 Ft-os Maybelline, hogy nagyon menő a The Body Shop alapozó (és jó drága is), de délutánra elillan, hogy a Sofa Art méregdrága dizájn kanapéját fél áron is be tudod szerezni, és hogy mikor vannak a legnagyobb leértékelések a városban. Nekem ezek fontosak, és azt gondolom rajtam kívül másnak is. 
Hát ez itt a cél, és ezért van a blog, és köszönöm, hogy velem vagytok! 
 
XOXO,
FH

 

Szólj hozzá