2015. aug 07.

Lakásfelújítás 6. nap - A fahéj íze

írta: Fashionline Hungary
Lakásfelújítás 6. nap - A fahéj íze

szinek_nagy.jpg

Szombat. Mi pihenést terveztünk, de a lakásban nem áll meg a munka, egész hétvégén gőzerővel dolgoznak. Egy - a többihez képest - kellemes feladatunk volt ma, kiválasztani a hálószoba színét. Mivel minden más helység fehér lesz (férfiak...), ezért annyi kérésem volt, hogy a hálószoba egy picit melegebb legyen. Bárki bármit mond a fehér nekem hideg, rideg. Fejben megvolt a szín, csak rá kellett mutatnom. 

img_7332.JPG

Azért ez nem volt ennyire egyszerű, imádom a Héra elnevezéseit: 

-  a haboskakaó (szinte érzem az ízét) sötétnek bizonyult

- a hamvas barack (beleharapnék) inkább egy lányos szoba színére hajaz

- a forró homok (égeti a talpam) túl sárgás 

- a fahéj...igen, a fahéj. A kedvenc fűszerem, imádom az illatát, az ízét, és a szín amit ez esetben megtestesített, pont az volt, amire gondoltam. 

img_7331.JPG

El is hoztam magammal egy reklámlapot annyira megtetszettek az elnevezések, és időközben azt is megtudtam a festőnktől, hogy ezzel nyomta le a piacon a Deluxot. 

img_7415.JPG

A fotók szándékosan nem profik, lopva készítettem őket a festékboltban, a festékes ruhás munkások így is kérdően néztek rám. :)

 

Holnap már a falon lesz a fahéj, nagyon izgulok.

 

szép hétvégét,

F H 

Szólj hozzá

felújítás otthon héra