2015. sze 21.

W7 Cosmetics egyenesen Londonból

írta: Fashionline Hungary
W7 Cosmetics egyenesen Londonból

img_7865.JPG

Sziasztok!

Bár én Hollandiából kaptam ezt az édes, illatos, kis csomagot, a W7 Kozmetikum Londonból származik, itthon sajnos még nem kapható. Az eos ajakbalzsam lázból teljesen kimaradtam, viszont ezeket a tojásformájú illatbombákat hozzájuk tudnám hasonlítani a legjobban.

img_7862.JPG

A doboz különlegessége, hogy annyira intenzívek a balzsamok, hogy lezárt dobozon keresztül is érezni az édes illatot. Egy ilyen ajándékcsomagban három íz található: Pink cherry, Raspberry és Strawberry. Valószínűleg egy örökkévalóságig elég lesz. A kedvencem a három közül egyértelműen a Pink Cherry, ennek van a leglágyabb illata, felirat nélkül is felismerni az édes cseresznye illatot. Az epernek szintén isteni illata van, és ennek az állaga krémesebb, mint a fent említetté. A málnát az életben sem szeretem annyira, így ez az illat/íz áll tőlem a legtávolabb, illetve nem záródik olyan jól, úgyhogy ezzel amúgy is óvatosan kell majd bánnom. Valószínűleg ezt itthon az éjjeliszekrényemben fogom tartani. 

img_7871.JPG

A W7 Cosmetics ötlete két londoni fiatalember agyából pattant ki, és ötletüket 2002-ben meg is valósították. Milyen érdekes, hogy 13 év alatt sem jutott el Magyarországra. A két férfi elsődleges célja az, hogy magas minőségű kozmetikai termékeket kínáljon a nőknek megfizethető áron. Ez nyilván nem Magyarországra értendő, mert 1 db ezekből a balzsamokból közel 1.400 Ft. 

w7-make-up-lip-bomb-raspberry-lippenbalsem.jpg

A W7 weboldalán meg tudjátok nézni termékeiket. Van saját blog oldaluk is, ahol hazai bloggerináik tesztelik termékeiket. 

img_7868.JPG

A vállalat ma már 500 termékkel büszkélkedhet, és hazájukban nagyon népszerűek. Ha ti is ki szeretnétek próbálni megtehetitek: ITT, ITT és ITT

 

Én jól lebetegedtem, de nektek szép hetet kívánok,

Detty

Szólj hozzá

w7 szépség ajakbalzsam