2015. sze 26.

Lush - Pillangóhatás

írta: Fashionline Hungary
Lush - Pillangóhatás

ada8ff5f328ddc06bf90ed6797fc9fdb.jpg

Egy-két évvel ezelőtt nem gondoltam magamról, hogy ennyire odaleszek a kozmetikumokért. Úgy voltam vele, hogy mindig megvoltak azok a kellékeim amiket használok, de rajongásom egy teljesen normál szinten mozgott. Ha elfogyott az arckrémem vettem egyet, ha jött a tél, beszereztem az irodába egy kézkrémet, a hajam tekintetében 10 éve a L'Oreal-nak ugyanazt a típusát használom. Viszont az utóbbi időben, mióta ennyi beauty blogger lepte el a Facebookomat, és mióta én magam is mélyebben beleástam magam a témába, 180 fokos fordulatot vett a kozmetikumokhoz való viszonyom. Lassan a mi fürdőszobánk is kezd egy mini drogériára hasonlítani, és naprakész vagyok az újdonságokkal. e7a966e09fa6ee2d89dfdc7634207b1f.jpg

Amikor szerdán egy 4 napos betegség után ez az ajándékcsomag várt otthon a páromtól, egészen megfeledkeztem minden gondomról. Először is gyönyörű volt, és csomagoláson keresztül is nagyon-nagyon illatos. Másodszor, ritkán kapok csak úgy ajándékot, aminek azért örülök, mert rendkívül tudom értékelni. Nem utolsó sorban pedig soha nem voltak még LUSH termékeim, de szerepelt a bakancslistán. A csomagban két termék és egy katalógus lapult:

Ro's Argan testkondicionáló (45g): Alapjában véve nem szeretem a rózsa illatát, régen nagymamámnak voltak ilyen rózsás testápolói, amik esténként belengték a szobát mikor gyerekként ott nyaraltunk. Bár számomra mindig pozítív, amikor egy illat egy régi, kedves emlékkel párosul. Ez a rózsa viszont már nem a 20 évvel ezelőtti illat, hanem tele van minden földi jóval: argánolaj, kakaóvaj, kupuazuvaj, brazildió-olaj, mandulaolaj, fair trade sheavaj. Általában az új termékek nálam sosem bírják ki fotózásig, azonnal kipróbálom. Érdekes, krémes, masszás állaga van, nem kell sok belőle. A hölgy azt tanácsolta a boltban, hogy először mossuk le magunkat, és csak utána kenjük fel a kondicionálót. Tehát ne ezzel fürödjünk. Miután bekentem vizes bőrömet legfőképpen azt tapasztaltam, hogy egy védőréteget képzett, és enyhén vízlepergetőssé vált, az illat pedig csak még tovább fokozódott. Úgyhogy összességében nagyon elégedett vagyok az első testkondicionálómmal, főleg, hogy törölközés után is ugyanúgy érezhető a változás.

dsc02487.JPG

 Nyaklánc: Rossetti Bizsu

Sultana of Soap szappan (100g): Az illat ismét érdekes, hiszen tömjénolajat tartalmaz, aminek nem szeretem az illatát. De fürdés közben ahogy felhabzik egészen átvált, és inkább az aszalt gyümölcsök kerülnek előtérbe. Ahogy elmúlik a nyár, és jön a szeles idő a lábszáram kiszárad, így kitüntetett figyelmet igényel. Átkentem a szappannal, tusolás után megtörölköztem, és nem volt szükséges azonnal testápolót használni. Ez jó hír, és mindig örülök, ha megdől egy elmélet: a szappan szárít! 

sultana_soap.jpg

 

A katalógus (ami a csomagban lévő termékektől szintén illatozik) bemutatja a LUSH cégtörténetét, filozófiájukat, és az összes terméküket képpel illusztrálva. Nagyon igényes, tényleg öröm volt végiglapozni. 

Pár szösszenetet emelnék ki, amik nagyon megfogtak:

- a boldog emberek boldogságot árasztó szappanokat készítenek

- minden termékünk vegetáriánus, kegyetlenségmentes és valódi emberek keze munkája

- khadi papír 

- nem állatokon, hanem embereken tesztelték őket

- még a gyönyörű ajándékdobozok és az őket borító díszpapírok is újrahasznosíthatók vagy újból felhasználhatók

- szappanjaink pálmamentes alappal készülnek

- szappanjaink pucérok azaz csomagolásmentesek

Szóval hát így vagyunk MI: a LUSH és én! :)

 

Love,

Detty

Szólj hozzá

szépség ajándék pillangó szappan handmade lush