2015. okt 06.

2015. szeptemberi Pure by Pixibox

írta: Fashionline Hungary
2015. szeptemberi Pure by Pixibox

pure_by_pixibox_the_very_style_blog_1.png

Sziasztok,

szerintem kevés olyan termék/szolgáltatás van, amiről többet írnak a bloggerek, mint a Pixibox. Annyira kézenfekvő bemutatni azt a sok új, márkás csodát amit ezek a meglepetésdobozok tartalmaznak. Velem sincs ez másképp. Anno egy barátnőmtől hallottam róla, és persze rögtön felkeltette a kíváncsiságomat. Eddig 2 Pixiboxot és 1 Pixibaget végeztem ki, így ideje volt megismerkednem az új családtaggal a Pure by Pixibox-szal. A korábbi bejegyzéseimből kiderül, hogy egyre inkább a természetes vonalba mentem el minden területen, így a Pure megismerése tökéletes következő lépésnek bizonyult. A lakásfelújítás, lánybúcsú, esküvő, nyelvvizsga tréning mellett viszont most próbáltam a kiadásaimat kicsit koordinálni, így eldöntöttem, hogy akkor rendelem meg a szeptemberi csomagot, ha előtte adok el pár ruhát, úgymond ha megkeresem az árát. Mivel a projekt sikeres lett, így múlt szerdán kézhez vehettem az új meglepetésdobozt. Óriási volt a kísértés hogy azonnal felbontsam, szétszedjem az egészet, de a fotózás miatt várnom kellett vele. Aznap este még nem volt időm, hogy a képeket elkészítsem, de a dobozka mégis kinyílt, éppen csak belekukkantottam. :)

dsc02469.JPG

Menjünk szépen sorba:

- Benecos - natúr duó szemhéjpúder: Ez egy teljes kiszerelésű termék és a Noblesse színt kaptam. Mostanában nem vagyok az a nagy lila fan, de pár évvel ezelőtt nagyon is az voltam. Amit tudni kell a termékről, hogy nem tartalmaz mesterséges színezéket, parabént és szilikont. Egyelőre csak a kézfejemen próbáltam ki, de nagyon szépen satírozható, felkenve enyhén csillog, és a két szín nagyon szépen harmonizál egymással. A Rossmann webshopjában jelenleg 1.459 Ft. 

dsc02479.JPG

dsc02480.JPG

- Himalaya Herbals intenzív hidratáló bőrápoló krém: Szerencsére ez is teljes kiszerelésű termék (150 ml), és a legjobbkor jött, mert a nyári testápolóim közöl az Yves Rocher kókuszos elfogyott, a The Body Shop csillámosat pedig tényleg csak a nyári szezonban használom. A tégelyes kiszerelésről az utóbbi pár évben teljesen átálltam a pumpásra, úgyhogy most jó érzés volt ez a változás. Illatra nekem nagyon a hagyományos tégelyes Nivea testápolóra emlékeztet. Kifejezetten táplál, de nem olyan zsíros, hogy utána nem lehet felöltözni. A hétvégi esküvőn még merészkedtem harisnya nélkül lenni, és mikor bekentem a lábam olyan szép fényes lett és puha, úgyhogy ez a termék csillagos ötös. Teljes ára jelenleg a shop.rossmann.hu webshopban 999 Ft. dsc02471.JPG

- Schüssler - natúr arcápoló krém: Az összes közül ez a kedvenc termékem, egyszerűen imádom, nah ő tényleg nem bírta ki a fotózásig, és azóta is napi szinten használom. Teljes kiszerelésű 75 ml-es terméket kaptam, a 8-as számút, ami egy mélyhidratáló vízhiányos illetve narancsbőrös területre. (Gondolom nem arckrém ez, hanem krém, csak a Pixibox arckrémként tüntette fel.) Isteni picit mentolos illata van, a shea vaj tartalmát csak úgy felszippantja az őszi széltől vízhiányos bőröm. Természetesen csak este használom, és reggelre olyan a bőröm, mintha egy szilikon réteg lenne rajta, teljesen feltölti. Régen tudtam ennyi jót írni egy termékről. A kis katalógus ami hozzá van, nagyon hasznos, el is tettem, benne vannak ezek a típusú krémek 1-től 11-ig számozva (a 2, 5, 7 kimaradásával), már ki is néztem a következőt: a Nr. 6. Schüssler natúr krém kifejezetten karikás szemekre van, úgyhogy nekem való. Árban valamivel 2.000 Ft felett vannak, és a márka saját weboldaláról lehet rendelni. Termékeik 2 kozmetikában, 3 bioboltban és 163 patikában kaphatóak országszerte. 

dsc02475.JPG

- Vanita prémium szappan és Bomb Cosmetics masszázs szelet: Bocsánat, hogy így egy kalap alá vettem őket, de mindkettő gyönyörű, illatos, és nagyon örülök nekik, viszont az utóbbi időben annyi szappant vettem és teszteltem (Serafim, Dr. Organic, LUSH), hogy a fürdőszobánkba egyszerűen nem volt merszem kinyitni még egyet. Egyik márka termékeit sem használtam még soha, így jó kis teszt lesz belőlük később.

dsc02472.JPGdsc02473.JPGdsc02474.JPG

- Himalaya Herbals Sparkly White fogfehérítő gyógynövényes fogkrém: Ennek a terméknek legfőképpen azért örültem, mert nincs fogkrém favoritom, mindig mást veszek, kísérletezek, annyira egyiket sem szerettem meg, hogy hűséges legyek hozzá. A Himalaya, mint márka viszont már korábban jól bevált, így örömmel próbálom ki a fogkrémjüket. Hogy fehéredik-e tőle a fogam? El fogom mesélni. 

pixiz-06-10-2015-15-36-56.jpg

- Algotherm emulzió arcra és szemkörnyék hidratáló krémgél: Olyan édes kis pici, jó minőségű és hasznos termékek, hogy én ezeket a mintatermékeket mindig elteszem későbbre, és ha elutazok csak bedobom a táskámba, és anélkül vannak velem minőségi termékek, hogy el kéne cipelnem az egész fürdőszobafiókot. Nálam itt a szemkörnyékápoló lesz ismét érdekes, sajnos ebből sem találtam még meg azt, ami tényleg eltüntetné a karikáimat. dsc02477.JPG

Összességében elégedett vagyok a meglepetéscsomagommal. Nyilván mindig lesz egy-egy termék a dobozban amiket nem használ fel az ember, vagy csak azért használ el, mert már úgyis ott áll. De ha kiemelem pl. ebből a csomagból a kedvenceimet, akkor az áruk jóval meghaladja azt, amennyit fizettem érte. A többivel pedig lehet kísérletezni, lehet írni róla, el lehet ajándékozni...

Most már egyre több termékre (a picikre is) kerül magyar címke, aminek nagyon örülök, emlékszem az első dobozomban egyik mintán sem volt egy magyar kukk sem, és miután a kis tájékoztató papír elveszett, fogalmam sem volt mit, mire és mikor kell használni.

A Pixibox - ahogy a Glamour magazin is -, együtt ünnepli a születésnapját velem, az októberi csomagot most mégis kihagytam, de örömmel olvastam, hogy lesz még Pixibox és Pixibag is idén.

XoXo,

Detty 

Szólj hozzá

szépség bomb himalaya schüssler pixibox vanita benecos algotherm