2015. okt 09.

Yamuna - Natural Beauty üzlet megnyitó

írta: Fashionline Hungary
Yamuna - Natural Beauty üzlet megnyitó

yamuna_logo.png

Már megint kozmetikum, már megint valami természetes, és már megint valami új (nekem). Úgy látszik az egészségtudatosság tényleg reneszánszát éli. Anno mikor a teafa szappanok után kutattam a neten (erről írtam is itt) megismerkedtem pár új márkával, köztük a Yamunával. Akkor még csak webshopon keresztül lehetett tőlük rendelni. Pár héttel később névre szóló ajándékot kerestem a húgomnak szintén az interneten, és megint beléjük botlottam. Mikor megláttam a tégelyes testvajakat és szappanokat amikre egyedi címkét lehet kérni, teljesen elolvadtam. A videót itt nézhetitek meg róla. Végül a megrendelést elrontottam, mert nem jó helyen töltöttem ki a szöveget, és már másnap hívtak telefonon, hogy miben tudnak segíteni. Ez igen! Végül abban maradtunk, hogy elmegyek október 5-én az üzletük nyitására és akkor körbeszaglászok, majd azután rendelek. 

img_8118.JPG

A napján viszont annyi minden közbejött, hogy már teljesen lemondtam róla. Majd kaptam egy váratlan telefonhívást és hát hova viszi az ember az anyukáját ha szomorú? Egy jó illatú, természetes alapanyagokból álló, új üzlet megnyitójára. Nem volt pezsgő, meg macaron, hanem egészen egyszerűen, a maga természetességében az üzlet, ahol a berendezésnél a fa dominál, két kedves hölgy igyekszik válaszolni az újabb és újabb felmerülő kérdésekre, és a sok gyönyörű csomagolású termék. 

img_8111.JPG

Mindent megfogtunk, megszaglásztunk, kipróbáltunk. A polcokon illatcsalád szerint vannak csoportosítva a termékek, a két nagy kedvencünk a joghurtos és a levendulaolajas krémek voltak. A családok tagjai zömében ugyanazok a termékek voltak, csak más-más illatban, de minden részlegnek volt különlegessége, amelyik más illatban nem kapható. 

img_8112.JPG

Ezen a képen például jól látható, hogy ugyanazok a terméktípusok vannak fakkonként ugyanúgy berendezve, csak az illat és a hatóanyag más. 

img_8116.JPG

Az illatos samponok, krémek és szappanok után átlépünk egy nagy asztalhoz, ahol a sminktermékek terülnek el, és élvezik a tömeget ami körülveszi őket. Alig tudok benyúlni egy ásványi szemhéjfestékért, hogy megnézzem magamnak közelebbről. Anyának pedig a CC krémen akad meg a szeme, burkoltan közli is velem, hogy az övé fogyóban van. Igen vettem a lapot :) 

img_8117.JPG

Anyával az abszolút kedvencünk a fa dobozkáik, amibe az ajándékcsomagok vannak összeállítva. Amikor egy közel álló női ismerősödnek nem tudsz mit venni, hát ez tökéletes választás. Pl. a párod édesanyjának karácsonyra. :)harsos_fadoboz.jpg

Legalul pedig, picit eldugva megtalálom a kézi készítésű glicerines szappanok között a teafás szappant, úgyhogy megvan az új lelőhely, ha elfogy a mostani. 100 gramm 495 Ft

teafas_glicerines_szappan_100g.jpg

Végül nem vettem semmit, de ennek nem az az oka, hogy nem tudtam választani, hanem most picit telítődtem kozmetikumok terén, muszáj várnom, hogy felszabaduljon egy kis hely a fürdőszobában. :) Aki viszont vonzódik a természetes összetevőkhöz, és kicsit ráunt a jól ismert márkákra, nézzen be ebbe a kincses dobozba a Jászai Mari téren (a régi LUSH üzlet helyén), vagy látogasson el weboldalukra és rendeljen névre szóló, egyedi kozmetikumot. (Mellesleg ha GLS Csomagpontra kéred a csomagodat 149 Ft a kiszállítási díj.)

 A képek minőségéért pedig elnézést kérek, megmondom őszintén picit kellemetlen volt fotózgatni, főleg, hogy tele volt az üzlet, és mivel nem volt biztos, hogy részt tudok venni a nyitónapon a nagy gépet sem vittem magammal. 

 

Jó hétvégét,

Detty

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

szépség beauty natural yamuna