2015. okt 22.

Lépj be a Zador szappanok luxusvilágába...

írta: Fashionline Hungary
Lépj be a Zador szappanok luxusvilágába...

zador1.jpg

Mostanában a munka és a nyelvvizsgára készülés mellett nem igazán jutok be a városba, és idejét nem tudom mikor lófráltam céltalanul egy Plázában csak úgy. Mégis azt érzem, azok a termékek amiket meg kell ismernem, megtalálják a módját, hogy szembejöjjenek velem. Komolyan! :)

A Zador márkával a munkám során találkoztam először, és valósággal megbabonáztak a termékeikkel. Tudjátok, hogy nagy természetes alapanyag és ezen belül is szappan őrült lettem. Az sem titok, hogy nálam a csomagolás fog meg, ami benne van az pedig megtart. Ezeknek a szappanoknak a csomagolása olyan luxus érzetet kelt, majd miután megfogod, olyan finom illat társul hozzá, hogy kész, már meg is vetted a terméket azelőtt, hogy tudnád pontosan mi van benne. Na jó nem. 

img_8211.JPG

Adott egy Balaton-felvidéki falu. Ezen belül is a Zádor vár Pécsely településen. (A név ötletét már meg is fejtettük.) Itt pedig egy családi manufaktúra, ahol ezek a csodák megszületnek. Ha valami családi, az már épp eléggé vonz engem. A szappanok kézzel készülnek, a lelkét a Hévízi termálvíz adja, melyhez természetes olajak és gyógynövények társulnak, a csomagolást pedig olyan elhivatott emberek borítják rá, akiknek fontos a minőség, a természet, és a szépség. 

 Hévízen  található a világon egyedülálló, természetes tőzegmedrű gyógytó, így nem kell magyarázni mitől olyan különlegesek ezek a termékek. 

img_8212.JPG

img_8210.JPG

img_8214.JPG

A kollekció 8 darabból áll, sajnos így sem lehet közülük választani annyira különlegesek. 

- paprika

- kakaó

- levendula-verbéna

- rózsa

- szőlő

- cseresznyevirág

- füge-körte

- natúr

Ha csak olvasnám és nem lettek volna a kezemben, azt gondolnám, hogy a cseresznyevirág tetszik a legjobban. De élőben meglepő módon a szőlőt választottam. Olyan karakteres, mégis lágy, és emlékeztet valamire, ami a múltban valami jó érzéssel töltött el. (Nem jöttem még rá mire.)

Ahogy szoktam a weboldalt is lecsekkoltam, és annyira tetszik, hogy ha a szappanok hidegen hagynak, az oldalt akkor is ajánlom. Letisztult, egyszerű, tökéletes logóval és olyan képélménnyel, hogy odaképzeled magad a felvidékre, ahol szappan illat van, és egy pohár bor van a kezedben, miközben az őszi éj leszáll, s már látszik a leheleted.

zador2.jpg

Ha Ti is kipróbálnátok, vagy Karácsony közeledtével ajándékoznátok, akkor a weboldalon tudtok rendelni. Sajnálom, hogy belső képpel nem tudok szolgálni, de annyira szép, hogy egyelőre esélytelen a kibontása. :)

img_8217.JPG 

Számomra azért különbözik a többi szappantól, mert férfiaknak is csodás ajándék, így nekem is felkerült a karácsonyi ajándéklistámra. Ja, mert hogy nekem olyan is van. :) Ti hogy csináljátok?

 

Csodálatos, őszi hosszú hétvégét,

Detty

Szólj hozzá

szépség luxus natural glamour szappan zador