2015. nov 28.

A Befaló Billben kapott el a karácsonyi hangulat

írta: Fashionline Hungary
A Befaló Billben kapott el a karácsonyi hangulat

bb_logo_slider.png

Csütörtök este annyit hallottam pár óra alatt a tv-ben az emag Black Friday reklámját, hogy mire lefeküdtem nekem is csak bekúszott a fejembe, hogy érdemes lenne körbenézni a neten. Pár ötlet már megvolt, de pénteken eljött az ideje papírra vetni őket költségtáblával együtt, ahogy szoktam. Kinek? Mit? Hol? Sikerült is lecsapnom néhány dologra egészen jó áron. Munka után megvártam Balázst, és a Vörösmarty tér felé vettük az irányt. Megnéztem végre a most nyitott TIGER üzletet (nem dobtam el magam), aztán jött az ötlet, hogy ehetnénk vmit. Nálunk ez a férfi asztala, így a Bazilika előtti karácsonyi forgatagban találtam magam a Befaló Bill előtt. Hogy miért volt különlegesebb ez a bódé, mint bármelyik másik? Füstölt. Nagyon. :D A faházikó egyik felét egy 2,5 tonnás, keményfa tüzelésű smoker foglalta el. 

img_2415.JPG

img_2416.JPG

Bocsánat a képek minőségéért, de végképp nem számítottam eseményre, így csak a telefonommal tudtam pár fotót készíteni. A smokerben a 4-8 kg-os húsok forró füstöléssel készülnek. 

img_2417.JPG

img_2418.JPG

Mi csirkemellet, tarját és oldalast ettünk, de amint látjátok, még többféle husiból választhattok. Egy egyszerű mérlegen lemérik az adagot, választunk hozzá köretet, és már visszük is. 

img_2421.JPG

img_8543.JPG

img_8548.JPG

img_8549.JPG

A koszló saláta mennyei, és a bucit ugyanúgy megfüstölik, mint a húst, így a külseje ropog a belseje pedig vajpuha. Ahogy ott - szó szerint - zabáltunk a szabadban a kivilágított Bazilika előtt a karácsonyi fények világításában, végre engem is elkapott a karácsonyi hangulat, már nem bántam, hogy fázok, tiszta zsír a kezem és alig lehet elférni a sok embertől. Nagyon jól éreztem magam, és ezt a helyet pedig csak ajánlani tudom nektek, pedig nem vagyok egy húsimádó, de ez mindent vitt.

Boldog hangolódást kívánok Nektek is,

Detty 

 

Szólj hozzá

gasztro karácsony barbecue befalobill