2015. nov 28.

Autentikus szürcsölés

írta: Fashionline Hungary
Autentikus szürcsölés

Sziasztok,

ezt a posztot még október 24-én írtam, de valami oknál fogva nem került élesítésre. Mivel utólag is aktuális, így bemásolom nektek, hiszen a kinti hidegben tökéletes választás egy levesező. :)

img_8237.JPG

"Ebben a cikkben a legjobb dolog az, hogy ez az első bejegyzésem gasztro témában. Hogy eddig miért nem színesítettem ezt a fület? Kezdőként számomra még kellemetlen egy étteremben elkezdeni kattogtatni egy nagy méretű fényképezővel. Nem szeretem felhívni magamra a figyelmet ezzel, illetve másokat sem szeretnék olyan helyzetbe hozni, hogy esetleg oda kelljen jönniük hozzám, hogy őket nem érdekli hova lesznek a képek, de köszönik nem szeretnének rajta lenni. Másrészről legtöbbször spontán járunk jobbnál jobb éttermekben, és nem vált még a mindennapjaim részévé, hogy azonnal blogger aggyal gondolkozzak, vajon milyen cikket írhatnék erről a helyről. Általában csak eszek és élvezem. 

Múlt szombaton viszont egy különleges helyen ebédeltünk. A tippet az unokatestvéremtől kaptuk, aki itt kezdett el dolgozni felszolgálóként. "Autentikus ázsiai levesező" - írta nekem az üzenetben. Pho levest először a Ramenkában ettem, és nagyon ízlett. Viszont azt kell mondanom, hogy a Balzac utcában lévő Oriental Soup House Pho levese sokkal finomabb volt. 

dscn0317.JPG

Sajnos elég ritkán eszünk otthon levest, így ahogy a kinti lehűlt levegőről beültünk erre a barátságos, kicsit indusztriális helyre, szinte vérré vált a forró leves. Teltház volt mikor megérkeztünk, így a látványkonyhánál tudtunk helyet foglalni, amit egyáltalán nem bántunk. Balázs Oriental Pho levest és pedig Pho Gá-t ettem. A búzacsíra volt benne a kedvencem, és az, hogy külön adagolhattam hozzá, miből mennyit szeretnék. 

dscn0324.JPG

A szakácsok és a felszolgálók is nagyon kedvesek voltak, sürögtek forogtak körülöttünk (főleg mikor kiborítottam az italomat :D). Régen éreztem már ilyen jól magam egy étteremben, és annyira jól laktam, hogy el sem tudtam képzelni egy második fogást. 

dscn0326.JPG

Egészen addig amíg az unokatesóm ránk nem beszélt egy tápióka pudingot. És milyen jól tette. Soha nem ettem még tápiókat, sőt nem is nagyon ismertem. Azóta persze megtudtam, hogy semleges ízű, gluténmentes és Amerika trópusi részein honos. A tálalás pedig egyszerűen tökéletes volt a csatos üvegben.

dscn0331.JPG

Az állaga a tejberizshez hasonlított csak sokkal lágyabb volt, a gyümölcsök pedig megkoronázták az ízét. Olyan elégedetten és jóllakottan távoztunk, hogy öröm volt ránk nézni, még a táskámat is bent hagytam, úgy hozta utánam a pincér. :D

Úgyhogy ha a karácsonyi nagybevásárlás közepette megéheztek és egy igazán jót szeretnétek enni, vagy csak vágytok egy forró levesre, akkor ugorjatok be az Oriental Soup House-ba, ahol mindig szívesen látnak Titeket, és egyáltalán ne bánjátok, hogy kiesik a divatos belvárosból, az a kis séta istenien fog esni a metróig tele pocakkal. ;)"

xoxo, 

Detty

Szólj hozzá

ázsiai gasztro oriental pho tápióka