2015. dec 04.

Mi folyik a fürdőszobában? 1. rész

írta: Fashionline Hungary
Mi folyik a fürdőszobában? 1. rész

Sziasztok,

azt találtam ki, hogy egy kis rendszert viszek a blogba. Lesz egy 'Mi folyik a fürdőszobában?' sorozat, ahol elkezdem az alapoktól bemutatni nektek a termékeket amiket használok, pár hasznos információval ellátva. Másrészről pedig minden pénteken összegyűjtöm a heti kedvenc blogbejegyzéseimet, ezzel segítve nektek, hogy kiket érdemes követni különböző témákban. :)

A 'Mi folyik a fürdőszobában?' első része a sminklemosásról fog szólni, mert mielőtt este beállok a tusoló alá ezt a lépést sosem hagyom ki. (Kivéve ha nincs rajtam smink :D)

sminklemosas.jpg

Az az igazság, hogy évekig nem foglalkoztam ezzel a témával, a sminkemet általában már a tusolással együtt mostam le az éppen aktuális arclemosómmal, néha tusfürdővel. Sok idő kellett míg rájöttem, hogy a szem alatti karikáimon nem éppen segít ha minden este szétkenem rajta a vízálló spirált, és a bőröm is nagyon száraz volt. Aztán a lézeres szemműtétem után már egyáltalán nem bírta a szemem, úgy kiszáradt a beledörzsölt anyagoktól, hogy reggel fájt kinyitni, és ez ijesztő volt.

Így beszereztem egy érzékeny szemre való micellás vizet a Vichy-től, ami valahogy közelebb állt hozzám, mint a kendők és a tejek. Vichy termálvizet tartalmaz és hipoallergén. 3.500 Ft körül van, de én általában az Allee kedd kuponjait kihasználva 20% kedvezménnyel csapok le rájuk a gyógyszertárban. Az Elle magazin be is választotta tavaly a 10 legjobb micellás víz közé. A legtöbb sminklemosóval ellentétben szappant nem tartalmaz, nem kell leöblíteni és tonikot sem kell utána használni. Továbbá alkohol- és színezékmentes.

dscn0882.JPG

dscn0885.JPG

Korábban az egyik Pixibagben volt a Helia-D micellás kendője, amit el is használtam, de nem vettem újra. Éreztem, hogy nagyon jót tesz a bőrömnek, viszont utána mindig kellett tonikot használni, illetve a kiszerelésével sem voltam elégedett, mert túl nagy volt 1 db kendő, ezért mindig olyan felesleges pazarlásnak éreztem, hogy a félig tiszta kendőket folyamatosan kidobáltam.

300.png

Természetesen a micellás vizek fénykorukat élik, így nagyon sok márka közül tudtok választani.

Végezetül jöjjön pár sminkelmosó, amiket bár én még nem használtam, viszont nagyon jó értékeléseket találtam hozzájuk az interneten (pl. Krémmánián). 

lemosovegleges.jpg

1. Nivea Double Effect szemfestéklemosó - 125 ml: 1.599 Ft

2. Himalaya Herbals Gyengéd szemfestéklemosó - 115 ml: 999 Ft

3. Rival de Loop Kétfázisú sminklemosó - 50 ml: 299 Ft

4. L'Oréal Sublime Soft sminklemosó arctisztító tej - 200 ml: 1.399 Ft

5. Yves Rocher Zselés állagú lemosó érzékeny szemre - 150 ml: 2.200 Ft

6. The Body Shop kamillás sminklemosó olaj - 200 ml - 4.890 Ft

A következő részben a tusfürdőkkel ismerkedünk, hiszen miután lemostuk a sminket beállunk a zuhany alá. 

Nagyon szép hétvégét kívánva,

alairas.jpg

 

 

Szólj hozzá

szépség vichy sminklemosó