2015. dec 20.

Utolsó napos ajándékötlet

írta: Fashionline Hungary
Utolsó napos ajándékötlet

Sziasztok,

már csak 3 nap...Személy szerint én alig várom, hogy 23-án délben letegyem a lantot, és este már a családommal az otthon melegében vacsorázzak. Sokan viszont agyon stresszelik magukat, hogy minél drágább ajándékokat vegyenek, ki legyen takarítva, tökéletesek legyenek a sütemények, minden legyen otthon, hisz' két napig zárva lesz minden. Aki elutazik azért mérges, hogy pakolni, cipekedni kell, hosszú órákat utazni valójában feleslegesen, mert csak egy nyűg és pénzköltés az egész. Sajnos aki így áll hozzá, annak valóban az lesz. 

Én már minden ajándékot megvettem, és bár nem kézzel készültek, meg nem is 1.000 Ft alattiak, mégis mindegyik személyre szabott, és stressz helyett nagy örömmel vásároltam őket, mert tudtam, nagyon fog neki örülni a megajándékozott személy. 

Azoknak viszont, akik a munka vagy más miatt az utolsó pillanatra hagyták az ajándékvásárlást, egy szuper tippet szeretnék adni. Mi a lakásavatónkra kaptuk, és imádjuk.

kaparos_vilagterkep_kupon_akcio_kedvezmeny_ajandek.jpg

Kaparós térkép világutazóknak

Szerintem nem kell ahhoz világutazónak lenni, hogy ez az ajándék hasznos legyen. Általában mikor utazunk, próbálunk minden emléket összegyűjteni: hűtőmágneseket, belépőket, bögréket...Nem mintha elfelejtenénk valaha is, hogy ott voltunk, csak ragaszkodunk az emlékeinkhez. Nekem is sokáig dobozokban voltak ezek a kincsek feliratozva, dátummal ellátva. Idővel viszont minden selejtezésnél kikerült belőle valami. Aztán kaptunk a lakásavatónkra egy szuper ajándékot, ami minden gyűjtögetésnél praktikusabb: egy kaparós világtérképet. 

14030087111699.jpg

Az aranyfóliával bevont térkép úgy működik, mint egy sorsjegy. Ha jártál valahol a világban, egyszerűen csak kapard le azt a területet egy pénzérmével. Abban még nem egyeztünk meg Balázzsal, hogy csak várost kaparjunk-e, vagy ha pl. már voltunk Amszterdamban, akkor egész Hollandiát. Különböző színekkel különülnek el a lekapart felületek, így minél többet kaparsz, annál látványosabb lesz.

Kifejezetten dekoratív, így a szoba vagy akár a nappali falát is díszítheti vele a megajándékozottad.

att_00009_62956.jpg

Ha megtetszett az alábbi linken tudod megvásárolni, szerintem az ára is nagyon kedvező: http://alinda.hu/kaparos-terkep-vilagutazoknak

Adatok:

  • Anyaga: papír és műanyag
  • Mérete: 88x52 cm
  • Súlya: 225 g
  • Csomag mérete: 54x5,5 cm

A térképet egy elegáns díszdobozban kapod, melybe poszterként van beletekerve a térkép. Én az IKEA-ban találtam hozzá megfelelő méretű képkeretet is 5.990 Ft-ért: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/90301621/

Stresszmentes készülődést kívánva,

Detty

 

Szólj hozzá

utazás térkép ajándék ötlet otthon