2016. jan 29.

Megoldás a napi elegendő vízfogyasztáshoz

írta: Fashionline Hungary
Megoldás a napi elegendő vízfogyasztáshoz

Sziasztok,

így január végén felmerül a kérdés, hogy vajon ki tartja az Újévi fogadalmát? Én ezer éve nem fogadkozok. Nyilván az új év mindig egy szuper motiváció, hogy változtassunk azon, amin tavaly nem tudtunk, de a fogadalmak kudarcba fulladása miatti érzéstől megkímélem magam. Ha valamit el szeretnék érni, akkor azt véghez kell tudnom vinni februárban vagy szeptemberben is. Egy dolgot viszont eldöntöttem, hogy igyekszem az új évben sokkal, de sokkal több vizet inni. vzz-masolata.jpg

A nyár még oké, majd' kiszárad az ember a tikkasztó hőségben, könnyebb folyton vizet kortyolgatni. De ahogy beköszönt az ősz, nincs már melegünk, nem izzadunk, és a szomjúság érzése is hátramarad. Majd nap végén azon kapom magam, hogy 1 pohár vizet ittam az ebédhez, és ilyenkor elszörnyülködök. Voltak korábban különböző trükkök amivel próbáltam rávenni magam, de egy idő után egyik sem bizonyult sikeresnek. Aztán rátaláltam a megoldásra. 2016-ban mi más is lehetne az, mint egy applikáció? :D

img_9076.PNG

A program ingyenes és nagyon hasznos. Már 3 hete letöltöttem, és úgy tűnik végre ez segít. A lényege az, hogy előre meg tudod tervezni, hogy egy nap mennyi vizet szeretnél fogyasztani. Kiválasztod általában mekkora pohárral iszol, majd leosztod, hogy akkor egy nap hányszor kéne megemelni azt a bizonyos poharat, hogy a nap végére annyi folyadék fogyjon, amennyit terveztél. 

Aztán betáplálod, hogy mikor figyelmeztessen téged. Én végiggondoltam, hogy mikor vagyok az irodában, mikor ebédelek és mikor vagyok úton. Délelőttre többet vállaltam, viszont munka után kihagytam pár órát, hiszen sosem tudom előre merre vagyok, és legközelebb estére időzítettem, amikor már biztosan otthon vagyok. 

Olvastam, hogy valaki üdítővel pótolja ezt, de én mindenképpen a vizet ajánlom. Imádom az ásványvizet, de erről is sok mindent olvasni, hogy váltogatni kell a szénsavas és mentes vizet. A szénsavas vízzel kapcsolatban számos egészségügyi problémát szoktak felsorolni, többek között azt, hogy vesekövet okoz, tönkreteszi a fogzománcot, de ezekre nincsenek tudományosan alátámasztott bizonyítékok. Így ezt az új projektet kifejezetten csapvízzel teljesítem. 

A telefonom mindig jelez, ha innom kell, így képtelenség elfelejtkezni róla.

img_8934.PNG

Egy idő után pedig megszokássá válik. Szerintem erre is érvényes a 21 nap, amíg beépül a szokások közé és már szinte rutin lesz. 

A legjobb pedig, hogy a saját statisztikádat is nyomon tudod követni, mikor sikerült jobban vagy kevésbé az eltervezett mennyiség elfogyasztása. 

img_9020.PNG

Úgyhogy ha nektek is gondot okoz az elegendő víz mennyiségének elfogyasztása egy nap, akkor próbáljátok ki ezt a szuper alkalmazást. Én sokkal energikusabb vagyok, hamarabb fel tudok kelni, az éhségérzetem is normalizálódott, és mintha a bőrömön is látszana, nyilván ehhez még idő kell, hogy látványos változás legyen. 

Jó hétvégét kívánva,

Detty

Szólj hozzá

szépség víz fogadalom applikáció dailywater