2016. feb 26.

Többfunkciós ékszerek és kiegészítők

írta: Fashionline Hungary
Többfunkciós ékszerek és kiegészítők

Sziasztok,

mai posztomban a többfunkciós ékszerekről, a farsangról és a bálokról esik szó. 

Hivatalosan a Farsang vízkereszttől (január 6.) húshagyó keddig tart, ami idén február 9-re esett. Viszont mostanában az egész február a Farsangi mulatságokról, télbúcsúztatókról és bálokról szól. Idén egy szuper farsangi bulira voltunk hivatalosak, így hosszas agyalás után úgy döntöttünk 20'-as évekbeli párnak öltözünk. Talán kissé elcsépeltnek hangzik, de mivel az utóbbi 8 évben semmilyen Farsangon nem vettünk részt, így igazi kihívás volt összeállítani a szettet. Kiegészítőkben, ékszerekben igyekeztem olyat választani, amit később is fel tudok venni. 

dscn1473.JPG

Királynő gyűrű ITT!

Ez a fekete csipkehatású nyaklánc teljesen beleillett a fejemben elképzelt Gatsby stílusú nő nyakába. 

dscn1454.JPG

Magában nem feltétlenül farsangi, így tudtam, hogy egy elegáns eseményen is hű társam lesz. 

dscn1475.JPG

Majd tovább gondolva rájöttem, hogy egy nagyon egyszerű irodai szettet is fel tudok dobni vele.

dscn1491.JPG

Ha már Farsang, elmaradhatatlan az álarc. Beleszerettem ebbe a szintén csipke hatású asszimetrikus álarcba. Ez önmagában nem többfunkciós, viszont mióta megvan több fotózáson is volt rajtam, illetve vannak olyan farsangi bulik, amikor nem kell beöltözni tetőtől talpig, viszont egy diszkrét maszk mögé rejthetjük arcunkat. 

dscn1400_2_1.jpg

Triumph fotózás

dscn1466.JPG

Horgolt álarc ITT!

dscn1456.JPG

dscn1455.JPG

dscn1467.JPG

dscn1476.JPG

dscn1480.JPG

Végül az eredmény, itt már a bál utáni buliban fehér gyöngysorra cseréltem a nyakláncot, így búcsúztattuk a telet. Ez a gyöngysor már régebb óta megvan nekem, nagyon szeretem, örök divat, a legegyszerűbb szettet is feldobja, és a barátnőim is többször kölcsönkérték már. 

img_2325.JPG

Fehér gyöngysor ITT!

img_9235.JPG

Még több csillogó kiegészítőért kattintsatok a Rossetti Bizsu weboldalára!

Szép hétvégét,

Detty

 

Szólj hozzá

farsang fashion bál ékszer glamour rossetti rossettiblog