2016. már 29.

Sütifészer - The Sweet by Vintage Garden

írta: Fashionline Hungary
Sütifészer - The Sweet by Vintage Garden

img_9675.JPG

Ahogy melegszik az idő, bújnak elő a bimbók, kerülnek le a ruhadarabok úgy lesz több és több gaszto témájú bejegyzés a blogon. Egyszerűen imádok a szabadban enni, jobban kimozdulni, új dolgokat kipróbálni. Később sötétedik, a hangulatom is érezhetően jobb. A szabadban evésnél pedig nincs is kellemesebb. (Talán a szabadban alvás ebéd után.:D) Mikor megnyitott a Vintage Garden tudtam, hogy a kedvenceim közé fog tartozni. Anyukámmal voltam ott először, akinek a névnapját ünnepeltük. Később pedig másokkal is visszatértem. 2015 nyarán megnyitott a kistestvére a The Sweet, ahová egészen mostanáig nem sikerült eljutnom. Az üzlethelyiség maga a csoda, a lányok különösen kedvesek voltak, nem húzgálták a szájukat, hogy csináltunk pár képet ahogy máshol szokták. A hely nem túl nagy, ezért általában elvitelre kérik a sütiket, tortákat és fagyikat, de azért 3 asztalt fenntartanak, és szerencsénk volt, egy kedves, romantikus asztalka éppen üres volt mikor érkeztünk. Jó pár percig csak fel alá járkáltunk a választék előtt a bőség zavarában. Én egyáltalán nem vagyok édes szájú, de ezek a sütemények úgy voltak tálalva, díszítve, hogy nekem is összefutott a nyál a számba. Végül egy Oreo torta szelet és egy Rákóczi túrós mellett döntöttünk. A kávét már csak a pohár miatt is kikértük, bár kiderült, hogy az üdítőhöz is nyomott műanyag poharat adnak, így teljes a kép, az összhang. A sütik finomak voltak, nem mondom, hogy életemben nem ettem jobbat, de nem is ezért mentünk. Az elviteles dobozkáik pedig annyira édesek, hogy legközelebb már csak ezért is érdemes elhozni őket, később is felhasználhatjuk bármi más tárolására otthon. Úgyhogy csak ajánlani tudom nektek ezt a szó szerint édes helyet, amit a Vintage Garden szomszédságában találtok a Dob utca 21. szám alatt. 

img_9657.JPG

img_9656.JPG

img_9655.JPG

img_9654.JPG

img_9653.JPG

img_9650.JPG

img_9652.JPG

img_9644.JPG

img_9651.JPG

img_9646.JPG

img_9643.JPG

img_9640.JPG

img_9649.JPG

img_9637.JPG

 

 

Szólj hozzá

gasztro sütemény oreo vintagegarden sweetgarden