2016. júl 26.

A 29. hét kedvencei

írta: Fashionline Hungary
A 29. hét kedvencei

ab0df2e7c086c7912e6e0bc99180.jpg

Újabb hét, újabb top 5 kedvenc minden témakörben. Ha még nem olvastátok az elmúlt két heti kedvenceimet ITT és ITT megtehetitek. :)

#1 - Garnier Pure Active BB krém

fullsizerender_12.jpg

Szépségápolás témában most a kedvenc színezett hidratálómat hoztam. Korábbi beauty témában írt bejegyzéseimben többször olvashattátok, hogy egyik alapozóval sem vagyok elégedett. Aztán jött a nyár, kicsit barnultam, a DM-ben 50%-os akcióban volt, így gondoltam kipróbálom a Garnier BB krémet. Jelentem abszolút kedvenc, csak ajánlani tudom. Nagyon jól fed, de nem maszkosít, nem nehezíti el az arcbőröm, nem tömíti el a pórusokat és az illata is szuper. Biztos, hogy újra fogom vásárolni, ha elfogy. Azóta az alapozóim kispadon ülnek, bár nyár lévén ez nem is baj. 

 

#2 - Abura kézműves krémtusfürdő

13652909_1139343456142163_5019774725646520310_o.jpg

Szintén szépségápolás, viszont egy teljesen új márka, új termékek, és hogy hű maradjak önmagamhoz: magyar. Az ABURA nevet a feudális japán szamurájok különleges, fűszeres olaja ihlette, amivel kardjukat ápolták, ezzel tartva távol tőle a rozsdát és a szennyeződéseket. 100%-ban természetes, kézműves krémtusfürdő Pécsről. Még nem értem odáig, hogy rendeljek, de biztos, hogy az Abura “Professional” termékéből fogok, ami első sorban a nagy fizikai igénybevételt követő használatra fejlesztettek ki. Legyen az nehéz fizikai munka, atlétika, labda-, vagy küzdősport, kiváló társ nemcsak otthon, hanem minden öltözőben. A termékek mentolkristály tartalma miatt a krémtusfürdő erőteljesen hűti a testet, fertőtlenítő hatású illóolajaik pedig hatékonyan segítik az esetleges fertőzések elkerülését. Jelenlegi ára  webshopban: 1.890 Ft (275 ml). 

 

#3 - Zara hátizsák

8465104022_2_6_1.jpg

Ha láttátok az utolsó outfit posztot (ha nem, akkor ITT megnézhetitek), akkor olvastátok, hogy nagy hátizsák keresésben vagyok most. Tegnap este a letöltött applikációimon keresztül megnéztem a H&M, a Stradivarius, a Bershka, a Mango és a Zara kínálatát is, és hát azt hiszem megtaláltam az igazit. :) Tökéletes. Egyedüli gondom vele, hogy nagyon kötött a színe, tehát nem tudom mindenhez felvenni. 

 

#4 - N A T U

13781902_169615523456644_5190738465468242897_n.jpg

Sok embertől hallom, hogy milyen idegesítő a Facebook által kidobott rengeteg reklám, ajánló. Én viszont imádom. Annyira személyre szabott, és 70%-ban tényleg olyan oldalakat kínál lájkolásra, ami az érdeklődési körömbe tartozik. Így volt ez hétvégén is, amikor feldobta a N A T U-t. Hogy mi is ez valójában? Természet ihlette előfizetéses ajándék dobozok környezettudatos hazai tervezők, alkotók munkáival, DIY csomagokkal, kuponokkal. A szolgáltatás idén ősztől indul csak, én már nagyon kíváncsian várom. 

 

#5 - Rózsaszín dobozos rozé

fullsizerender_1_4.jpg

Italokban annyira nem vagyok otthon, nah de eeeez! Az instán bukkantam rájuk. A rózsaszín csíkos doboz tartalma Loire Muscadat bor, maracuja, lime, grapefruit és ásványvíz. Nyáron a medence parton el tudunk képzelni ennél hűsítőbb, divatosabb, csajosabb italt? Állítólag szuperfinom és egy doboz frissítő mindössze 110 kalóriát tartalmaz. Persze Magyarországon még nem kapható, de reméljük hamarosan mi is megkóstolhatjuk. 

Xx,

Detty

 

Szólj hozzá

életmód zara garnier bbkrém natu abura pampelonne