2016. aug 23.

Bátran a mintákkal #24

írta: Fashionline Hungary
Bátran a mintákkal #24

0719masodik-8.jpg

Ezt a bejegyzést még Kínában írtam nektek. Az outfitem viszont itthon készült, méghozzá a Margitsziget csendes, zöldes, természetes környezetében. Most kicsit elrugaszkodtam minták terén. Ezt a fehér alapon fekete mintás bodyt imádom, nagyon finom anyaga van, és kényelmes. Majd feldobtam egy mintás farmerral, amiről azt kell tudni, hogy a farmert a H&M-ben vásároltam, a kis mintákat pedig Anyukám varrta rá. Amikor bejött divatba a patches nagyon megtetszett. Kellően vagány, különleges. Viszont ezt is olyan múló hóbortnak tekintettem, ezért egy kész darab helyett inkább csak a kis mintákat vásároltam meg, amit már nagyon sok helyen lehet kapni. Lehet vele díszíteni, toldozni, foltozni, bármelyik ruhadarabunkra feltehető. Én most egy lila magassarkúval kombináltam mindezt, de tornacipővel egy fesztiválon is megállja a helyét. Az ékszerekkel picit mégis finomítottam a szetten, az ásvány gyűrű nagyon különleges, a Hamza nyaklánc által formázott lefordított tenyér pedig az isteni védelem szimbóluma. Használjátok ki az utolsó nyári napokat, nekem máris hiányzik a jó idő. 

Puszi, Detty

0719masodik-7.jpg

0719masodik-6.jpg

0719masodik-1.jpg

0719masodik-5.jpg

0719masodik-12.jpg

0719masodik-11.jpg

0719masodik.jpg

0719masodik-10.jpg

Egy kis #poén: 

0719masodik-13.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Rossetti ásvány gyűrű: ITT / Rossetti Hamza nyaklánc: ITT / Body: Bershka / Farmer: H&M / Óra: Michael Kors

Szólj hozzá

fashion style minta glamour outfit patches hunkonty