2016. sze 04.

Testmozgásra fel!

írta: Fashionline Hungary
Testmozgásra fel!

08252_7.jpg

Sziasztok,

ma egy rendhagyó poszttal jelentkezek. Ugyan outfit, de picit más köntösben. Eljött az ősz, legutolsó outfit posztomban elbúcsúztam a nyártól, most pedig egy kis testmozgásra buzdítalak Titeket. Nyáron a nagy melegben kiürülnek az edzőterek, nekem is júniusig volt bérletem, aztán nyaralás óta a csoportos órák tájára sem néztem. Szerintem nem vagyok egyedül. Rengeteg szabadtéri program, utazások, fullasztó meleg, mind mind megakadályozta az edzést. Viszont az új évszak beköszöntével egy kicsit én is úgy érzem becsengettek. Hűl a levegő, új tervek, több szabadidő. Ezért arra gondoltam most egy igazán sportos outfitet hozok nektek, hiszen annyi márka előállt már a jobbnál jobb sportfelszerelésekkel, hogy több időt töltünk ezek válogatásával, mint magával az edzéssel. Sport terén picit mindenevő vagyok ha az elmúlt éveket nézzük. Kosaraztam, kézilabdáztam, majd mikor magamra maradtam heti három spinning órán tekertem. Mikor még Nyíregyházán éltem személyi edzőhöz jártam, de ez már nagyon régen volt. Pesten maradt a spinning és a jóga. Május óta viszont taktikát váltottam, és a barátnőm unszolására csoportos órákat kezdtem látogatni. Heti két alakformáló, egy köredzés. Annyira jó, hogy valaki 60 percen át instruál, nincs időm lazsálni, nem tudok csalni. Ott kell lenni időre és végig kell csinálni. Jó lenne ha mindig mindhárom összejönne, de sajnos ez nem így van. Így ha valamelyik kimarad, a kellemes őszi időben szívesen futok a párommal a szabadban. Mindketten bedugjuk a fülhallgatót, a saját zenénket hallgatva, nem zavarjuk egymást. Úgyhogy Titeket is csak arra tudlak buzdítani, hogy az ősz beköszöntével készítsetek egy tervet, mit szeretnétek elérni, teljesíteni még idén. Ne várjunk januárig az új tervekkel, van még idő, hogy helyrehozzuk a jégkrémek, vattacukrok és hamburgerek okozta plusz kilókat. Ne legyen bűntudatunk, a nyár csodálatos és együtt jár ezekkel a bűnös élvezetekkel. Viszont időben kapcsoljunk, a karácsonyi bejgli előtt lendüljünk formába.

Nektek melyik edzésforma jött be a legjobban? Írjátok meg nekünk hozzászólásban!

Puszi, Detty

08252_2.jpg

08252_9.jpg

08252_3.jpg

08252_5.jpg

08252_6.jpg

08252_1.jpg

08252_4.jpg

08252_8.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Sportnadrág: H&M / Sportmelltartó: H&M / Sportfelső: H&M / Cipő: NIKE / Jógamatrac, telefontartó és sport fülhallgató: alinda.hu / Kulacs: BioTech USA

Ha tetszett a cikk kövess a Facebookon is! :*

 

Szólj hozzá

sport edzés ősz motiváció glamour alinda biotechusa