2016. sze 09.

Koszorúslány outfit #27

írta: Fashionline Hungary
Koszorúslány outfit #27

fullsizerender_15.jpg

Sziasztok,

a mai outfit poszt mottója: a lényeg a részletekben rejlik. Július végén koszorúslány voltam egy csodálatos, szabadtéren rendezett, bohém stílusú esküvőn. Nem voltunk teljesen egyformában, egyetlen kikötése volt a menyasszonynak, hogy tüll szoknyában legyünk, ahogyan ő is. Így Anyukám újra varrt nekem egy gyönyörű, menta zöld szoknyát, amit az előző tüll szoknyámnál – amit láthattatok a blogon korábban – is jobban szeretek. Egy testszínű, hátul csipkés atlétával viseltem és a korábbi Rossetti ékszereim közül választottam hozzá egy karperecet és egy látványos, zöld nyakéket. A fotózáson magassarkúban voltam, viszont az esküvő szabadtéri jellege miatt a barna, teljesen egyszerű szandál a későbbiekben praktikusabbnak bizonyult. A rezgő hajkoszorút pedig egyenesen imádtam.

13895433_10209060117172587_7581427658411091880_n_1.jpg

fullsizerender_12_1.jpg

fullsizerender_16.jpg

fullsizerender_13_1.jpg

fullsizerender_17.jpg

fullsizerender_14_1.jpg

fullsizerender_18.jpg

Végül jöjjön pár életkép az esküvőről, ami valamennyire visszaadja azt a hangulatot, érzést, jókedvet amit mindenki átélt. Ti voltatok már koszorúslányok? Én nagyon-nagyon élveztem, hogy egy kitüntetett pozícióban ünnepelhettem a barátnőmmel a Nagy napjukat. Mivel az esküvő dekorációja az én feladatom volt, így egy külön bejegyzéssel is készültem Nektek a bohém esküvő kellékeiről ITT

Puszi, Detty

img_1124_1.jpg

img_0945_1.jpg

fullsizerender_19.jpg

Outfit: Rossetti karperec: régi / Rossetti nyaklánc: ITT / Szoknya: saját tervezés / Szandál: H&M / Óra: Michael Kors / Magassarkú: cipofalva.hu

Ha tetszett a cikk kövess Facebookon ITT, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről. 

Szólj hozzá

esküvő wedding glamour outfit tüll koszorúslány