2016. sze 12.

A nagy találkozás, azaz a tökéletes randiszett

írta: Fashionline Hungary
A nagy találkozás, azaz a tökéletes randiszett

elsorandi_8.jpg

Sziasztok,

ma egy különleges posztot hoztam Nektek, ugyanis ezzel az outfittel neveztem a Marie Claire által meghirdetett 'Az év street style szettje' díjára. Mivel a blogom csak 2015 júliusában indult, így a tavalyi 'Ha a pezsgő ruha lenne...' elnevezésű versenyt a közönség soraiból követtem végig, és már akkor tudtam, hogy idén eljön az én időm, és végre megmérettethetem magam egy igazán különleges versenyben. 

Az idei téma a randi, amit még izgalmasabbnak találok, mint a tavalyit. Így hát kedvenc fotósommal Rékával nyakunkba vettük a várost, és valóban eljátszottunk egy randira indulást és rögzítettük minden pillanatát. Metróztam, majd villamosra szálltam, mindezt egy olyan ruhában, amiben nagyon jól éreztem magam, egyedi volt és egy Marie Claire-nő számára hordható. 

Miért pont erre az összeállításra esett a választásom? Mert izgalmas, mint egy első randi, a sárga felső sokoldalú, a szoknya egyedi, a cipő kényelmes, a táska vidám, az ékszerek pedig visszafogottak, így első pillantásra a személyiségemet is elárulom velük. 

Egy első találkozás mindig sok izgalmat rejt, mai napig azok a kedvenc randijaim, amikor nem tudom a célt. Éppen ezért az évek során ki kellett fejlesztenem egy olyan öltözéket ezekre a jeles alkalmakra, amik a legtöbb típusú randin megállják helyüket. Lapos cipő ha sétára kerülne sor, kényelmes felső, mert abban sokkal magabiztosabb vagyok, és legalább egy feltűnő darab (ez esetben a szoknya), hogy hamar kiderüljön a másik fél mennyire nyitott a stílusomra. Több, mint két éve már "csak" egyetlen férfi randizom, de a mai napig vannak meglepetés programok, amiket imádok. Általában ebéddel vagy vacsorával egybekötve.

Remélem a randiszettem a Marie Claire zsűrijének tetszését is elnyeri, és 10 év után újra végigvonulhatok a kifutón egy divatshow keretén belül novemberben. 

Puszi, Detty

elsorandi_3.jpg

elsorandi_6.jpg

elsorandi_7.jpg

elsorandi_11.jpg

elsorandi_9.jpg

elsorandi_4.jpg

elsorandi_1.jpg

elsorandi_2.jpg

elsorandi_5.jpg

elsorandi_12.jpg

elsorandi_10.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Rossetti holdkő nyaklánc: ITT /  Rossetti strasszköves fülbevaló: ITT / Tüll szoknya: saját tervezés / Felső: New Look / Cipő: cipofalva.hu / Táska: athmosphere

Szólj hozzá

budapest glamour streetstyle marieclaire hungarianblogger rossettibizsu