2016. okt 04.

A lila hajnal vonzásában

írta: Fashionline Hungary
A lila hajnal vonzásában

1001elso_6.jpg

Sziasztok,

ma egy különleges posztot hoztam Nektek, amit szombat délelőtt a csodálatos őszi napsütésben fotóztunk be Rékával a Vajdahunyad váránál. Az outfit érdekessége ez a gyönyörű, kézzel készített, Lila hajnal névre keresztelt elegáns fülbevaló. Kb. 3 hete óriás megtiszteltetés ért, amikor emailt kaptam Csermák Dóritól a Csermakdesign tervezőjétől, hogy nagyon tetszik neki a blogom és szívesen találkozna velem a Showroomban. Nekem sem kellett kétszer mondani, szinte futólépésben közelítettem meg a Heinrich Alkotói Szinten lévő műhelyét, ahol az ékszerei azonnal levettek a lábamról. Ennek egyik darabját láthatjátok most az outfit posztban, ezt a különleges és egyedi fülbevalót. Egy magas nyakú fehér inggel emeltem ki, ami most óriás kedvencem, és a hűvösebb idő beköszöntével elővehettem imádott Zara bőrszoknyámat is. 

Biztosan olvastátok a Facebook oldalamon, hogy a Marie Claire és a Hungária Pezsgő közös pályázatán a zsűri az én szettemet is beválogatta a legjobb 25 közé, ezzel részt veszek az online közönség szavazáson, mely október 13-tól indul. Itt is szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem Nektek, hogy követtek és támogattok, lájkoltok és biztattok. Megígérem, hogy még több szuper outfitet és olvasmányos cikket hozok Nektek a jövőben, illetve játszani is fogunk, hogy én is adhassak Nektek valamit.

Gyönyörű hetet kívánok Nektek és kövessetek Facebookon is: ITT

Puszi, Detty

1001elso_9.jpg

1001elso_8.jpg

1001elso_5.jpg

1001elso_1.jpg

1001elso_7.jpg

1001elso_3.jpg

1001elso_4.jpg

1001elso_2.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Fülbevaló: Csermakdesign / Ing: H&M / Bőrszoknya: Zara / Bőrcipő: régi 

Szólj hozzá

zara glamour outfit csermakdesign