2016. okt 17.

Aranyló sokszögek

írta: Fashionline Hungary
Aranyló sokszögek

1001harmadik_10.jpg

Ismét eltelt egy hét, és itt az új outfit poszt. Egész múlt héten (de főleg hétvégén) a szülinapomat ünnepeltem, úgyhogy most igazán fáradt, de nagyon boldog vagyok. Minden úgy sikerült, ahogy szerettem volna, és csodálatos ajándékokat kaptam, rengeteg olyan volt, ami váratlanul ért, egyáltalán nem számítottam rá. A hétfő emiatt kicsit nehézkesen indult, de már itthon vagyok a pihe puha köntösömben, és hangolódik a hét további napjára, hogy minél eredményesebben teljen.

Mikor fotóztunk még gyönyörű idő volt, de most már nem lehet elindulni kabát nélkül, így ez az utolsó jóidős outfit poszt. Most egy letisztult, egyszerű szettet hoztam nektek, amit a hétköznapokon előnyben részesítek, főleg ha egész nap rohanok. A nyár nagy slágerét a magastalpú cipőt áthoztam az őszbe, csinos mégis kényelmes, nagyon szeretem. Csőfarmerrel és egy hosszított inggel párosítottam, és a Rossetti Bizsu őszi kínálatából egy háromszögekkel teli gyűrűvel, egy hatszög fülbevalóval és egy háromszög nyaklánccal dobtam fel. Mostanában amúgy is közel állnak hozzám a geometrikus minták, témák, felületek. Az ingem már az ősz egyik színében pompázik, és egész jól harmonizál a tájjal, az elsárgult levelekkel. Amíg nem hullik le az összes a földre igazán tudom élvezni a látványt.

A héten lesz még Top5 poszt és közkívánatra az Yves Rocher-nak szentelek egy külön bejegyzést. 

Gyönyörű hetet kívánok,

Detty

1001harmadik_1.jpg1001harmadik_2.jpg

1001harmadik_11.jpg

1001harmadik_4.jpg

1001harmadik_3.jpg

1001harmadik_5.jpg

1001harmadik_8.jpg

1001harmadik_6.jpg

1001harmadik_9.jpg

1001harmadik_7.jpg

1001harmadik_12.jpg

1001harmadik_13.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Rossetti hatszög fülbevaló: ITT / Adria gyűrű: ITT / Háromszögek nyaklánc: ITT / Farmer: F&F / Ing: Amisu - New Yorker / Cipő: Cin Cin Amica / Kabát: Stradivarius

Szólj hozzá

szülinap ősz glamour rossettibizsu fashionlinehungary