2016. dec 22.

Visszatekintés - 2016. március

írta: Fashionline Hungary
Visszatekintés - 2016. március

marcius.jpg

Március...nyelvvizsgával indult, nem túl kellemes időszakot hagytam magam mögött. Majd kiderült, hogy eredménytelenül. Így egyre jobban magam alatt voltam. A blog mindeközben lassan, de biztosan épült. Egyre jobban belejöttem az outfit posztokba, bár itt még Balázs fotózott, úgyhogy semmilyen profi képpel nem tudtam szolgálni, mégis jó visszagondolni erre az időszakra, hogy honnan indult ez az egész, hányszor volt teher és hányszor okozott örömet. 

mon1.jpg

A Rossetti Bizsu Blogján írtam az ékszertárolásról ITT, 2016 színeiről és azok megjelenési formáiról ITT, a tavaszi sáltrendekről ITT, a félhold alakú táskák száranyalásáról ITT, és megtaláltuk a Rossetti Bizsu Arcai 2016-os versenyének két győztesét is Krisztit és Szandrát, amiről részletesen ITT olvashattok. 

A blogon pedig beindult a gasztro fül, ahol a Déryné Bistro, a The Sweet by Vintage Garden és a Villa Bagatelle kapott helyet.

12528648_10201513945325999_34149116_o_1.jpg

img_9625_2.JPG

img_9640_1.JPG

Azért ez a hónap már sokkal izgalmasabb volt, és olyan jó látni, hogy ilyen jó idő volt, remélem 2017-ben is hamar köszönthetjük a tavaszt. 

Puszi, Detty

Szólj hozzá

visszatekintés életmód déryné villabagatelle villásreggeli bloggerlife vintagegarden