2017. feb 06.

Ez a heppem, lapozzunk!

írta: Fashionline Hungary
Ez a heppem, lapozzunk!

Sziasztok,

ennek a posztnak a története kb. fél évvel ezelőtt kezdődött, amikor is elkezdtem vonzódni a Filofaxok, és más egyéb ezzel kapcsolatos papíráruhoz. Végül Black Friday napján úgy döntöttem megrendelem a naptarkiraly.hu-tól az első gyűrűs határidőnaplómat.

fullsizerender_30.jpg

Hamar éreztem, hogy ez így magában nem elég, így szabadidőm legtöbb részében az internetet bújtam további kiegészítők után kutatva. Kedvencem a Scrapbook Webáruház, ahol jobbnál jobb magyar termékek vannak, viszont mivel nem tekinthetőek meg személyesen, így nem mertem még soha rendelni. A másik kedvencem #amatricalany, akit Facebookon követek jó ideje, viszont itt is hasonló volt a problémám. Annyi gyönyörű matricát töltött fel nap, mint nap Facebookra és Instagramra, de fogalmam sem volt hogyan kezdjek neki, melyik matricákat tudnám a legjobban felhasználni, igazából miket akarok jelölni, mire van szükségem. 

Majd január 17-én jött egy poszt, ami így szólt: "Érdekel valakit nyomtatási és vágási hibás matrica? A nyomtatás matt és "pixeles", a vágás pontatlan, helyenként elmaradt. Ezek nem hulladékok, én gyakran használom, de nagyon sok van. Valamelyiket már nem is készítem. 50 db-os random csomagokra gondoltam. A csomagokat nem válogatom, eltérő méretű és típusú matricák kerülnek bele. 2000 Ft/csomag + 665 Ft posta költség. Akit érdekel kérlek, hogy üzenetben vagy emailben jelezze. Szép estét mindenkinek!" 

Ekkor tudtam, hogy eljött az én időm, 50 db matrica, ez a tökéletes próbacsomag. Nem sokat vesztegettem az időmet és megrendeltem. 

fullsizerender_31.jpg

fullsizerender_32.jpg

Nem titok: imádom. Persze többen hülyének néznek, de annál jobban semmi nem kapcsol ki, mikor bekuckózok az ágyba, ölbe veszem a filofaxot, és elkezdem megtervezni a következő hetet. Amihez matrica van, azokat külön jelölöm is. Nagyon sok minden hiányzik még, szeretnék saját kezűleg hónap elválasztó lapokat készíteni, illetve sok letölthető segédletet is találtam, de most épp a 6 lyukú filofax lyukasztómra várok, amit a névnapomra kértem, addig nem állok neki. 

A videóról röviden annyit, hogy Balázs 3 hónapja nyúz, hogy a blogra videó kell! Mindig nagyon egyszerűek a menekülő mondataim: nem akarom nézni magam, a hangomat végképp nem akarom visszahallani, és nem tudok sem videót szerkeszteni, sem vágni, és igazából semmit a világon erről a témáról. Bár az valóban igaz lehet (pl. a reklámoknál), hogy ha hosszú ideig az arcodba nyomják akkor egyszer csak rákattintasz. Valahogy én is így vagyok a videóval. Minél jobban ellenzem, annál többet nézek és olvasok róla. Lehet egyszer videózni fogok. De az nem ma lesz. :) 

Így csak egy amatőr videóval tudok szolgálni Nektek, amiben megmutatom milyen matricákat kaptam A Matricalánytól, akit ITT követhettek Facebookon. 

Háttér info: a videó ma készült munkából hazaesve, nomakep, nofilter, badhairday módban. De szándékosan nem akartam túlspirázni, mégiscsak egy valódi amatőr videóról van szó, egyébként pedig a hangsúly a matricákon van. :P

Xoxo, Detty

Szólj hozzá

videó inspiráció életmód matrica filofax haul amatricalany