2017. feb 20.

Így válassz virágot az esküvődre!

írta: Fashionline Hungary
Így válassz virágot az esküvődre!

901-0215.JPG

A múlt heti esküvővel kapcsolatos cikkem nagy sikert aratott, így jön a folytatás. Korábbi menyasszonyoknak szóló cikk, amiket én írtam:

Bohém esküvőre vágysz? Csináld meg magad! 

Menyecske ruhák verhetetlen áron

16681686_10211005299480929_1236406799636759984_n.jpg

Szombaton került megrendezésre az Inspiráló Esküvői Pop Up az Ádám Villában, ahol én voltam a kerekasztal beszélgetés műsorvezetője. 4 szolgáltató volt a vendégem, velük beszélgettem. Nekem augusztusban lesz az esküvőm és nagy bajban vagyok a virág választással, mert ami tetszik, az természetesen nem abban az időszakban virágzik. Ági, a Donkidekortól elmondta, célszerű olyan virágot választani, abban abban az időszakban virágzik. Természetesen bármit be tudnak szerezni, de annak borsos az ára. Így készítettem egy kis válogatást, hogy lássátok melyik időszakban melyik virágot érdemes választani a menyasszonyoknak mind csokor, mind asztaldísz tekintetében. :) 

December, január, február

Boglárka

boglarka.jpg

Gerbera

gerbera.jpg

Kála

kala.jpg

Amarillisz

amarillisz.jpg

Rózsa

rozsa.jpg

Tátika

tatika.jpg

Hortenzia

hortenzia.jpg

Magnólia

magnolia.jpg

Tulipán

tulipan.jpg

Orchidea

orchidea.jpg

 

Március, április, május

Frézia

frezia.jpg

Búzavirág

buzavirag.jpg

Pünkösdi rózsa

punkosdi.jpg

Gyöngyvirág

gyongyvirag.jpg

Nárcisz

narcisz.jpg

Pipacs és szellőrózsa

pipacs.jpg

Jácint

jacint.jpg

Orgona

orgona.jpg

 

Június, július, augusztus

Rézvirág

rezvirag.jpg

Nefelejcs

nefelejcs.jpg

 Írisz

irisz.jpg

 Szarkaláb

szarkalab.jpg

Napraforgó

napraforgo.jpg

Sóvirág

sovirag.jpg

Tubarózsa

tubarozsa.jpg

Ázsiai liliom

liliom.jpg

Ezekben a hónapokban szintén felhasználhatjuk a fent már említett tátikát, hortenziát, gerberát, szellőrózsát és fréziát. 

 

Szeptember, október, november

Őszirózsa

oszirozsa.jpg

Krizantém

krizantem.jpg

Dáliadalia.jpgA sóvirág, a rézvirág és az orchidea ebben az időszakban is felhasználható. 

Neked milyen csokrod lesz? Kiválasztottad már? Én sajnos még mindig tanácstalan vagyok. 

Ha nem szeretnél lemaradni esküvős bejegyzéseimről kövess Facebookon is ITT

Szép napot, jó szervezést,

Detty

 

 

 

 

Szólj hozzá

esküvő ötlet virág menyasszony csokor