2017. már 03.

Esküvői köszönőajándék dilemma

írta: Fashionline Hungary
Esküvői köszönőajándék dilemma

Sziasztok,

ma egy újabb témával jövök esküvő terén, ez pedig nem más, mint a köszönőajándék. Az utóbbi pár napban óriási fejtörést okozott nekem a téma. Mit adjunk? Milyen értékben? Milyen formában? Elég sok esküvőn voltam már életemben, és sajnos a tapasztalat az, hogy vagy nem is emlékszem mit kaptunk, vagy a fiókban hever. Ezért most összegyűjtöttem mindent amit találtam, hátha nektek is és nekem is segít, ötletet ad, ha egy oldalon látom őket. 

Hűtőmágnes

hutomagnes.jpg

Forrás: pecsma.hu és murphyslaboratory.blogspot.hu

 

Napszemüveg kis cédulával, amin ez áll: "Vedd fel, nehogy elvakítson a szerelem!"

napszemuvegek.jpg

Forrás: eskuvotokhonlapja.hu

 

Gyöngyvirág és müzliszelet

paa5f.jpg

 

Apró növény, ami később is rátok emlékezteti a vendégeket

noveny.jpg

Forrás: tundermesek.com, weddingdesign.hu és yourdecor.hu

 

Szív köszönőajándék és ültető fából 

szivlakat.jpg

Forrás: eskuvodekor.blog.hu

 

Egyedi címkés kis üveges bor vagy pálinka

ital.jpg

Forrás: elkeltem.blog.hu és villanyi-palink.hu

 

Környezettudatos vászontáska

koszono-ajandek-cosmopolitan16.jpg

Forrás: cosmpolitan.hu

 

Teafilter egyedi üzenettel

tea.jpg

Forrás: weloveweddings.hu

 

Apró édesség stílusos dobozban

koszonoajandek_2014_08_05_2.jpg

Forrás: menyegzolap.hu

 

Egy kis citrom vagy házi limonádé 

limo.jpg

Forrás: tundermesek.com és lovediywedding.blogspot.hu

 

Helyben fogyasztható köszönet

9eeef3b980936de352b62858fbc65eda.jpg

Forrás: elkeltem.cafeblog.hu

 

Mézeskalács

mezes.jpg

Forrás: mezeskalacs-vilag.hu, szivesmezes.eoldal.hu és sutikert.hu

 

Házi lekvár

img_0031.jpg

Forrás: koszonoajandek.hu

 

Legyező, ha nagy meleg van

legyezo.jpg

Forrás: cosmopolitan.hu és conceptwedding.hu

 

Gyertya

koszono-ajandek-cosmopolitan13.jpg

Forrás: oltarelott.hu

 

Tombola

09-tombola-800x500.jpg

Forrás: eskuvotokhonlapja.hu

 

Organzában finomságok

2.jpg

Forrás: nlcafe.hu

 

Fahéjas cukor 

spices.jpg

Forrás: weloveweddings.hu

 

Cukorkák

wedding-favour-kraft-diy-thank-you-twine-string2.jpg

Forrás: csiribirieskuvo.blogspot.com

 

Pengető

pengeto.jpg

Forrás: scrappari.blogpost.hu

 

Bármi, ami belefér

slide1.jpg

yourdecor.hu

 

Finomság dobozban

elkeltem.jpg

Forrás: elkeltem.blog.hu

 

Csokoládé felirattal

chocofcature18-e1464789229415.jpg

Forrás: chocofacture.com

 

Macaron

sample_3.jpg

Forrás: macaronsdefolie.fr

 

Szerencsepatkó

50997f7f08625d50f842f086cdb0a14c.jpg

Forrás: elkeltem.blog.hu

 

Szappan

dscf4371.JPG

Forrás: vizisoap.blogspot.hu

 

Méz

dsc_1486.jpg

Forrás: yourdecordesign.com

Kihagytam valamit? Nektek mi volt vagy mi lesz? Én mindenképpen olyat fogok választani, ami tükröz minket, illik hozzánk. 

Korábbi cikkeim esküvő témában:

Így válassz virágot az esküvődre! 

Bohém esküvőre vágysz? Csináld meg magad!

Menyecske ruhák verhetetlen áron

Koszorúslány outfit

Ha pedig a következő cikkeimről sem szeretnél lemaradni kövess Facebookon, hogy elsőként értesülj! 

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

esküvő ajándék ötlet diy wedding köszönőajándék