2017. már 06.

14 tavaszi kedvencem 1 outfitban

írta: Fashionline Hungary
14 tavaszi kedvencem 1 outfitban

Sziasztok,

ma 14 tavaszi kedvencemet hoztam el neked 1 outfit posztba sűrítve. Egyesével számolok be róluk, miért szeretem és hol szereztem be, illetve miket láttam a közösségi oldalakon. Tarts velem!

1. fekete magassarkú

Klasszikus, egyszerű, letisztult, nőies alapdarab, bármikor bármihez felhúzható, a kisestélyitől a baseball sapkáig.

Magassarkú: Bershka - ITT

img_4025.JPG

2. szakadt farmer

Nem újdonság nálam, imádom, nagyon illik hozzám, már 3 éve megvan, és idén tavasszal és nyáron is előszeretettel fogom viselni. Anyukámnál mondjuk mindig kiverem vele a biztosítékot, de akkor is a szívemhez nőtt.

Farmer: Bershka - hasonló ITT

img_4024.JPG

3. szürke körmök

Lehet, hogy nem túl tavaszi, de imádom, és sokan megdicsérik, illetve a tavaszi pasztell árnyalatokhoz is tökéletesen passzol, legfőképpen a rózsaszínhez, ami a kedvencem.

Köröm: 2M Beauty 661

img_4029_masolata.JPG

4. piros blézer

Talán idén annyira nem szokványos, illetve sokan idegenkednek ettől a színtől, de nekem már sokszor tett jó szolgálatot. Szintén érvényes, hogy pólóval, sportcipővel, de koktélruhával is tökéletesen megállja a helyét.

Blézer: Stradivarius – hasonló ITT

img_4030.JPG

5. necc harisnya

Na igen! Visszatérő darabom egy fekete, apró lyukú necc harisnya. Nem mintha 12 éve nem lett volna már nekem egy jó pár darab, de mint tudjuk a divat ismétli önmagát. Itt pedig nagy újításról sem beszélhetünk, hisz pont úgy nézett ki akkor is. Egyelőre csak szakadt farmer alatt szerettem bele, aztán meglátjuk szoknyával is utcaképes-e.

Harisnya: ERA – Sugár Üzletközpont

img_4026.JPG

6. nyakpánt

A statement nyakláncok ideje kezd letűnni, amit felváltanak a nyakhoz még közelebb eső nyakláncok. Először a vagány chokerek, majd most az elegáns, fém nyakpántok. Mindvégig egy elegáns outfittel szerettem volna bemutatni, az utolsó pillanatban gondoltam meg magam, és csavartam egyet rajta. Baseball sapka és arany színű nyakpánt? Hihetetlen ugye?

Nyakpánt: Rossetti Bizsu – ITT

img_4031.JPG

7. cukormentes sütemény

Bár nem a ruházat része, mégis a divat része. Egyre több cukrászda süti meg cukormentes, “egészséges” sütijeit, tortáit, és egyre elterjedtebb ilyen édességeket fogyasztani vagy otthon sütni. Nagy kedvencem a The Fat Fairy, ami amellett a férfi fodrászat mellett van, aminek az ajtaján ez áll: No photo, no women.  Így nyílt mellette egy csajos cukrászda, na én is itt szoktam várakozni Balázsra, amíg vágják a haját, és isteni süteményeket majszolok. Próbáljátk ki!

Sütemény: The Fat Fairy – Facebook oldaluk ITT

img_4027.JPG

8. baseball sapka

Az Instagramom pörgetése közben lettem rá figyelmes, hogy egyre több baseball sapkás csajt látok, olyanokat, akik igenis diktálják a divatot. Aztán minél többet láttam, annál jobban megtetszett. Nekem is van otthon pár, bár én nyaralásokon vagy fesztiválok részesítettem eddig előnyben, de tessék: ma fekete tűsarkúval és neccharisnyával hordom.

Sapka: gardrobcsere.hu

img_4032.JPG

9. karperec

Óriás karperec a Rossetti Bizsutól mindig jöhet. Szeretem feldobni a szettet egy mutatós ékszerrel. Az összes karperecet ITT tudjátok megnézni.

img_4028.JPG

10. piros rúzs

Szerintem egy piros rúzs minden nőnek kötelező. Itt piros blézerrel nem annyira számottevő, de egy fekete vagy bármilyen sötét ruhát nagyon fel tud dobni. Ha piros rúzst viselek általában a szememet nem festem ki. Ma is ez történt, csak szempillaspirál. Bár a műszempillám nagyon hiányzik, de most pihentetem, hogy az esküvőre újra a megerősödött, friss pilláimon legyen.

Rúzs: Essence hosszantartó rúzs 02

img_4035.JPG

11. rose gold karóra

Ez sem újdonság, sokszor láttátok már, illetve múltkor az órákról szóló cikkemben részletesen is írtam róla. Ha nem láttátok, ITT tudjátok visszaolvasni.

Óra: Michael Kors

img_4029.JPG

12. napszemüveg

Mióta megműtötték a szememet amúgy is ajánlatos napszemüveget hordanom, de enélkül is imádom, és mikor jön a tavasz előveszem az összeset, hogy minden nap a legjobban hozzám illőt tudjam felvenni.

Napszemüveg: H&M – ITT

img_4036.JPG

13. bőrkabát

Hidegben szőrme mellénnyel, fesztiválon hosszú mellénnyel, pénteken magassarkúval, szombaton sportcipővel, melegben derékra kötve…igazából mindig, minden körülmények között tökéletes választás. Van több színem is, de a legnagyobb kedvencem a fekete alapdarabom.

Dzseki: C&A

img_4038.JPG

14. hátizsák

Több hátizsákban láthattatok már, de így, hogy tegnap kicsit az Árkádban vásárolgattam azzal kellett szembesülnöm, hogy ennyi hátizsákot még Kínában a táska piacon sem láttam, amennyivel most fel vannak töltve a plázák üzletei. Úgyhogy csajok hajrá, hátizsákot fel, óriás divat lesz idén tavasszal (is).

img_4039.JPG

Remélem tetszett különleges bejegyzésem, jó pihenést,

Detty

Szólj hozzá

tavasz divat hátizsák glamour necc bershka stradivarius bőrkabát outfit rossettibizsu