2017. már 20.

Pink love - Visszatérésem története

írta: Fashionline Hungary
Pink love - Visszatérésem története

0315rozsaszin_2_masolata.jpg

Nagyon sokat gondolkoztam merre vigyem el ezt a cikket. Egyrészt köszöntelek újra a szuper képek világában, ugyanis a hosszú és hideg tél után végre ismét fotóztunk Rékával (FénytérKép), aminek első eredményét a mai posztban láthatjátok. Másrészt pedig azért különleges ez a cikk, mert amikor elbizonytalanodtam a bloggal kapcsolatban egy pillanatra, rátaláltam a SheIn blogger programjára. A teszten átmentem, így mostantól pár ruhadarabot küldenek nekem, hogy bemutassam a blogomon, ezáltal népszerűsítsem az oldalukat és megismertessem veled milyen szuper termékeik vannak.  Az első választásom erre a különleges pink belsejű, 3/4-es ujjú kabátkára esett. Így előre felkészülve ehhez a színhez választottam ékszereket a Rossetti Bizsu weboldaláról, ehhez lakkoztattam a körmöm, és nagyon vártam, hogy valami újjal előrukkolhassak nektek. Egyébként a blogger programtól eltekintve is érdemes körülnézi az oldalukon. Korábban nagy sikere volt az Online vásárlás rejtelmeiről szóló cikkemnek, amit ITT tudtok visszaolvasni, később pedig írtam a turkálós élményeimről ITT. Mindkét cikk lényege igazából az volt, hogy hogyan tudunk pár különlegesebb ruhadarabhoz vagy kiegészítőhöz jutni, ami nem jön velünk szembe állandóan az utcán. A SheIn oldalán a legfrissebb divat szerinti termékeket láthatod, legtöbbször igen kedvező áron. Most például rengeteg tavaszi ruha 80%-os kedvezménnyel kapható. Győződj meg róla Te is: http://www.shein.com/

Külön kiemelném a kabátokat, imádom őket, egytől egyig olyan darab, amit itthon nem igazán kapni: ITT tudod megnézni. A kabátot, ami rajtam van pedig az alsó képes linken a többi ruhadarabbal és ékszerrel együtt.

Remélem tetszik az outfit, további jó pihenést,

Detty

0315rozsaszin_7.jpg0315rozsaszin_3.jpg

0315rozsaszin_6.jpg

0315rozsaszin_8.jpg

0315rozsaszin_9.jpg

0315rozsaszin_1.jpg

0315rozsaszin_4.jpg

0315rozsaszin_2.jpg

0315rozsaszin_5.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Ékszerek: Rossetti BizsuFarmer: H&M / Póló: F&F / Cipő: Bershka / Kabát: SheInside

Ha bármelyik darabot, amit viselek megnéznéd közelebbről, csak kattints a képre!

14751135106343193751.jpg

hmprod_3.jpg

1031231105_1_1_3.jpg

dsc_3790_2.jpg

dsc_5673_1.jpg

dsc_7435.jpg

Follow my blog with Bloglovin

Szólj hozzá

blogger fashion divat glamour bershka outfit streetstyle ootd glamourhungary hungarianblogger sheinside fashionline shein rossettibizsu fashionlinehungary