2017. máj 06.

Új kihívás: 7 nap - 7 szoknya

írta: Fashionline Hungary
Új kihívás: 7 nap - 7 szoknya

mon4.jpg

Ahogy a korábbi posztomban olvashattátok, új fogadalmat tettem és májustól 3 hónapig nem vásárolok ruhát, cipőt és kiegészítőt. Hogy miért, azt ITT olvashatjátok. Még csak 6 napja tart a fogadalom, már egyszer írtam róla, hogy indultam neki ITT. Azóta annyi történt, hogy megérkezett a két ruhadarab a ROMWE-tól, aminek persze örültem, de egyik sem utcára való, így csak a fotózást teszik majd izgalmassá. Illetve befutottak a Rossetti Bizsu új ékszerei is szintén fotózásra. Ezeket fogjátok látni a következő outfit posztokban. Egyébként semmi különös nem történt, átnéztem pár hírlevelet, és a Facebook elől sem bújok el, így nyilván folyamatosan szembe jönnek velem ruhák, cipők és kiegészítők, de semmi. Nem érzek késztetést a vásárlásra. Persze még korán van jósolgatni, és az érzéseimet boncolgatni, de Anya tegnap még egy turiba is bevitt. De semmi. 

Közben pedig kitaláltam egy újabb kihívást magamnak. Elég ritkán hordok szoknyát, az outfit posztokban sem jellemző, pedig elég sok szoknyám szomorkodik otthon a szekrényben. Megtetszenek, megveszem őket, majd sosem jön ki rá a lépés, hogy felvegyem, mert túl macerásnak gondolom reggel, harisnya, meg ahhoz való cipő, plusz az időjárás is közbeszól...stb. De most eljött az ő idejük, és jövő héten minden nap szoknyában fogok dolgozni menni, plusz hétvégén is a szettem része lesz. Minden nap egy másikat, és azt is megmutatom majd nektek, mivel viselem. Egyelőre úgy látom az időjárás is támogatni fogja a projektemet. 

Úgyhogy ha van kedvetek, kövessétek a kihívást, minden nap új poszttal jelentkezem a szoknyát illetően, illetve egy plusz meglepetésre is készülök. Közben Facebookon elértük a 600 lájkot, így ismét lesz nyereményjáték, most karkötőkért fogunk játszani. 

További jó hétvégét, puszi,

Detty

Szólj hozzá

divat kihívás szoknya fenntarthatóság