2017. máj 08.

Kihívás 1. nap: Kezdjünk a kedvenc szoknyánkkal

írta: Fashionline Hungary
Kihívás 1. nap: Kezdjünk a kedvenc szoknyánkkal

7 nap - 7 szoknya

img_5125.JPG

Elindult a szoknya kihívás! ;) 1. nap, a kedvenc szoknyámmal kezdek. Lehet hagyhattam volna nehezebb napokra, de reggel automatikusan ez után nyúltam. Tudtátok, hogy a rózsaszín jelképezi a legnőiesebb energiát? Ezért van az, hogy aki jól érzi magát nőként a bőrében, szívesen viseli ezt a színt. Én még csak az utóbbi időben fedeztem fel magamnak a rózsaszínt, de úgy látszik ez egy jel. (Igen, hiszek a jelekben, Balázs ha olvassa kilesz ettől, hogy még le is írom. :D)  Azt is tudom utoljára mikor volt rajtam ez a különleges, elől zsebes szoknya: 2016. november 13-án a Marie Claire Fashion Days-en. 

És akkor a teljes szett: 

monti.jpg

A képek borzasztóak, majd belejövök, nem túl ildomos a munkahelyen fotózgatni reggel, főleg nem magunkat, így pár percem volt csak összerakni a montázst. Holnap már jobban felkészülök erre. :)

Szoknya: Zara hasonló ITT

Felső: kínai üzlet 

Farmer kabát: Abercrombie - Háda

Harisnya: Calzedonia

Cipő: Cin Cin Amica 

Nyaklánc: ajándék a barátnőmtől

Táska: Háda

Plusz ma extrán jó napom van, mert megérkezett az új könyvem: Szigeti-Kovács Eszter - Egészséges életmód 21 nap alatt. Nagyon régóta szemezek vele, és most hogy picit rendet teszek az életem több területén, végre megrendeltem. ITT tudtok rendelni, és most mindezt 10% kedvezménnyel és ingyenes szállítással tehetitek. Így 3.590 Ft-ot fizettem érte. 

img_5124.JPG

Ha lemaradtál róla mi is ez a kihívás, akkor ITT visszaolvashatod a 7 nap - 7 szoknya című cikkemet. 

Holnap új nap, új szoknya, és mindeközben istenien bírom a '3 hónapig nem vásárolok ruhát' fogadalmat is, amiről ITT írtam. 

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

divat kihívás glamour szoknya fogadalom fenntarthatóság fashionblogger