2017. máj 16.

Lezárult a 7 nap - 7 szoknya kihívás

írta: Fashionline Hungary
Lezárult a 7 nap - 7 szoknya kihívás

Tapasztalatok, élmények, eredmények

0093_08214240_0018_a75.jpgÁprilis 26-án írtam nektek arról, hogy májustól nagy fába vágom a fejszémet, és 3 hónapig nem vásárolok ruhát, cipőt, kiegészítőt. Hogy ki inspirált, és miért szántam rá magam ITT olvashatjátok. Azóta 16 nap telt el, és meg sem kottyan a kihívás, persze erről beszélgessünk majd 2 hónap múlva. :) De nem elégedtem meg ennyivel, újabb és újabb kihívásokra éhezem, így május 6-án írtam egy cikket az új projektről ITT, aminek a 7 nap - 7 szoknya nevet adtam. Vasárnap volt az utolsó nap, így egy rövid összefoglalót készítettem a tapasztalatokról. 

 

1. nap: A kedvenc szoknya

Talán nem kellett volna első nap ellőni, de így könnyebben indult a kihívás. Külön bejegyzésben is beszámoltam az első napról ITTimg_5125_1.JPG

 

2. nap: Sportos és feltűnő

Hamar rájöttem, hogy a testszínű harisnyát nem tudom elviselni, pedig az időjárás még nagyon a harisnya mellett szólt. Mintás harisnyákat ritkán látok az üzletekben, de úgy voltam vele, hogy nem lehetek 7 napig feketében. Korábbról elég sok Calzedonia darabom volt, így mély téli álom után, a szoknyákkal együtt ezek is előkerültek. 

Észrevétel1: ha aznap buszra vagy villamosra kell szállnom, nem veszek fel szoknyát. A fütyülés és a cüccögés a sírba visz. 

Észrevétel2: ez a szoknya kicsi rám. 

fullsizerender_33.jpg

 

3. nap: Megfagyás

A 2. nap végére jól átfagytam, így a következő napon kicsit csaltam, ugyanis 8 fokos reggelre ébredtünk. Az egyik kedvenc ruhámat vettem fel, ami alá bekerült egy nadrág. Balázs furcsán vizslatott, mikor indultunk, de a kihívás az kihívás.  

Észrevétel: ez a ruha kövérít. 

img_5208.JPG

 

4. nap: Fotózás

Ezen a napon a HeloMelo új stúdiójában, egy jó pár szettet befotóztunk a Rossetti Bizsunak, így folyamatosan öltözködnöm kellett, de a kedvencem a tüll szoknyás volt, amit korábbi outfitekből és egy esküvői beszámolóból is ismerhettek már. 

Észrevétel1: a szoknya nagyon átlátszik. 

Észrevétel2: ha nem jó helyen kötöm meg olyan, mint ha nem lenne derekam. 

18423266_1481505158567109_5365560310850983460_o.jpg

 

5. nap: Régi kedvenc

Végre péntek, irány Szeged. A régi kedvenc hirtelen át is alakult egyszerűen csak régivé, és ezen a napon volt rajtam utoljára. 

Észrevétel: egyáltalán nem áll jól. 

fullsizerender_1_9.jpg

 

6. nap: Otthon

A napot otthon töltöttem, de tartottam a kihívást és egy nagyon kényelmes, szürke ruhában voltam. Ebben láttam fantáziát, el is gondolkoztam miért nem hordom igazából. 

Észrevétel: egy vasalás jót tett volna neki. 

img_5207.JPG

 

7. nap: Hirtelen nyár

Azért picit örültem, hogy nyugis hétvége sikerült a kihívás utolsó két napjára, mert semmi másra nem tudtam már gondolni, csak a kedvenc, magas derekú farmeromra. Vasárnap csak bevásárolni voltunk, az idő pedig nyáriasra váltott. Így egy szürke pliszírozott midi szoknyát választottam sportos felsővel és cipővel, hogy kényelmes legyen. Azt hiszem ez a nap volt a kedvencem. 

Észrevétel1: nem vagyok kancsi.

Észrevétel2: azok a fehér izék nem a hajamban vannak, hanem valószínűleg a tükör felületén. 

img_5206.JPG

Hogy mire jöttem rá az 1 hét alatt?

- Sokkal jobban áll a nadrág 

- Sokkal kényelmesebb a nadrág (főleg dolgozni)

- Olyan szoknyákat őrizgettem, amik csak a szelektálásra vártak

- Kell majd pár új, divatos szoknya (ha letelik a 3 hónap, amíg nem vásárolok semmit)

- A legtöbb szoknyában eltűnik a derekam

- Nem divat a mintás harisnya

- Utálom a testszínű harisnyát

- Annál is jobban utálok fázni

- Sokkal jobban áll, ha felülre világos színt veszek fel

- Tetszett ez a kihívás

- De a legközelebbinél profi fotókra lesz szükség

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok! Viszont nincs megállás, holnap ismét egy új dologgal készülök nektek. Figyeljétek a Facebook oldalt.

Puszi, Detty 

Szólj hozzá

kihívás challenge glamour szoknya outfit