2017. júl 07.

2 hónapja nem vásárolok és kutya legyek, ha bánom

írta: Fashionline Hungary
2 hónapja nem vásárolok és kutya legyek, ha bánom

fullsizerender_1_11.jpgIsmét eltelt 1 hónap, így már összesen 2 hónapja nem került a szekrényembe sem új ruha, sem új cipő, sem új kiegészítő. Illetve nagyjából ugyanennyi ideje új kozmetikum sem. A kihívást/fogadalmat, ahol leírom miért döntöttem így, ITT olvashatjátok. 

Hogy hogy vagyok? Amit tudok, továbbra is van mit felvennem minden nap, és nincs szükségem új ruhákra. Annyiban nehezedett a feladat, hogy folyamatosan leltározok a szekrényemben, így sok olyan darab kikerült belőle, amit őrizgettem, arra várva, egyszer úgyis jó lesz. Ez a legkevesebb alkalommal igaz. Amit fél évig nem vettem fel (kivéve az alkalmi ruhák és a szezonális cuccok), annak nagy valószínűséggel mennie kell. Mégpedig azért, mert oka van, hogy nem került elő. Pl. nem teljesen jó a méret, csak egy bizonyos másik ruhadarabbal együtt jó, nem megfelelő az anyaga, nem kényelmes stb. Ezek nem valószínű, hogy változni fognak. Ezzel együtt a Gardróbcsere kínálatom is nőtt, még egy pozitívumot generálva: a bevételt. Viszont több olyan ruhaneműről beszámolhatok, amik az új ruhák rohamos beáramlása miatt újra és újra háttérbe szorultak. Ezeket most örömmel húzom elő, és mindig meglepődök, mikor valaki megdicséri. Aztán persze eszembe jut, hogy csak nekem régi, nekik teljesen új, sosem látták még. :)

Elgyengülések: Sajnos mindkettő H&M, és mindkettő cipő. A bal oldalit régóta nézegetem a webshopban, mindig rám hirdetnek persze, 2.390 Ft. A jobb oldalit pedig múlt hétvégén láttam meg Szegeden az Árkádban. 2.000 Ft!!! Az impulzus vásárlásról leszokni a legrosszabb. Korábban azt gondoltam: "Ennyi pénzért, ha háromszor veszem fel is megéri!" Most: "Szükségem van rá?" És a válasz bizony: NEM! 

page_2.jpg

Hiányérzet: Maga a shoppingolás nem hiányzik. Tény, hogy most időm sincs rá. Viszont az elmúlt két hónapot ne úgy képzeljétek el, hogy a Plázák közelébe sem mentem és az internetet is kiköttettem otthonról. A cikkek miatt folyamatosan inspirálódnom kell, bújom a weboldalakat, webshopokat, tehát ugyanannyit találkozok a jobbnál jobb akciókkal, mint korábban. Illetve az esküvő miatt több dologért a Plázába kell rohannom, sőt, állandóan mennem kell, hol vázáért, hol dekorhomokért, hol a papírírószerbe... Illetve Balázsnak többször voltunk azóta vásárolni, mióta én "leálltam". De igazából semmit nem érzek. Pár hete a húgomnak szerettem volna venni ajándékot, és tudom, hogy szereti a Stradivariust, viszont otthon nincs ilyen üzlet, így gondoltam meglepem valamivel. (Ott még nem tartok, hogy másokat is elkezdjek rávenni a fenntartható divatra.) Bementem, minden le volt értékelve, de a has pólókon kívül nem jött elém semmi, nem fogott meg egy darab sem. Kis silány anyagok, halmokba az asztalokra dobálva, mindenki húzza, amit lát, mert 1500-ért nyilván kell. Az se baj, ha a buliba ötször szembejön veled, hisz ez a divat, ezt kell hordani. Van kis felesleg has tájékon? Nem baj, akkor is has pólóba nyomom, mert ez a divat. :D Ezeken égek ki mostanában... Szóval üres kézzel távoztam. Természetesen nem mondom, hogy az új kollekcióban nem volt egy blúz se, nem volt egy nadrág se ami nem tetszett. De ez normális. 

Amit vennék, de nem teszem: A kihívás elkezdésével nagyjából egy időben újra edzőbérletet váltottam, és a barátnőmnek köszönhetően új szerelem született: a hot iron. Egyszerűen imádom, és felemelő érzés újra mozogni, látni ahogy változik a testem, visszautasítani a fagyit, a csokit, a kenyeret. Viszont az edzőteremben olykor eléggé felforrósodik a levegő és a hosszú futónacik már nem tesznek jó szolgálatot. Rövidnadrágom pedig csak 1 db van (nem is értem), amit pár éve turiztam. Egyébként semmi gond vele, de most kevésnek bizonyult, hisz nem tudom kétnaponta kimosni, illetve elég unalmas is mindig ugyanabban lenni. Szóval, ha most vásárolnék, biztos, hogy egy Adidas shortot vennék, méghozzá pirosat, a klasszikus fajtából. Régen tetszett meg ennyire egy konkrét ruhadarab. 

bk7143_21_model.jpg

A másik dolog a melltartó. A nagy melegben csak egyszer veszem fel őket, így folyamatos mosásban vannak, ami persze megviseli az anyagot. Így mióta nem vásárolok, sorba dobom ki őket, mert feladják. Úgyhogy kezdek bajban lenni szép melltartó ügyileg, ami nyáron extrán nagy baj, hisz sok felső alól kilátszik, ha más nem, a pántja. Viszont hihetetlen, hogy 3 hét múlva letelik a 3 hónap, amit kitűztem célul. Annyira hamar elrepült, és igazából meg sem kottyant. Ennek nagyon örülök. 

Két új cikkel készülök a hétvégén, jön a Menyasszony naplója 2. rész (az 1. részt ITT találjátok) és az első workshop élményemről is beszámolok. 

Addig is kövessetek Facebookon ITT és Instagramon @fashionline.hungary néven. 

Puszi,

Detty

 

 

 

Szólj hozzá

kihívás glamour fogadalom fenntarthatóság fashionline fenntarthatódivat