2017. okt 13.

Így dobd fel az esküvődet! - Egy menyasszony naplója 4. rész

írta: Fashionline Hungary
Így dobd fel az esküvődet! - Egy menyasszony naplója 4. rész

detty_balazs-face_0230.jpg

Fotó: Pure&Pastel Photography

Amikor belekezdtem az esküvőnk megszervezésébe tudtam, hogy a "kötelező" dolgokon kívül szeretnék valami különlegeset is, ami esetleg más esküvőn nincs, vagy legalábbis nem ilyen formában jelenik meg. Ami még egyedibbé teszi az egészet, ami a képeken is visszaköszön majd. Összességében a dekorációnk sem volt mindennapi, de 2 dolgot emelnék ki külön. Az egyik ilyen a fekete-fehér csíkos fotófalunk volt. Rengeteget inspirálódtam előtte Pinteresten és nagyon megtetszett a csíkos fal papírvirágokkal. A kreativitásommal pedig szerencsére nem vagyok egyedül a családban, így Anyukám és a Húgom elvállalták, hogy ezt meg is csinálják nekünk. Közben rengeteget aggódtam, folyton hívogattam tesómat, hogy meglesz-e, kész lesz-e, mekkorák a virágok, talált-e fukszia színű krepp papírt. Mindig annyit mondott, nyugodjak meg, mire kell, kész lesz. :D És ez így is lett. Íme: 

detty_balazs-face_0112.jpg

Fotó: Pure&Pastel Photography

detty_balazs-face_0113.jpg

Fotó: Pure&Pastel Photography

Óriási méretű lett, amikor a nagy nap reggelén elkezdték összeállítani el sem hittem, hogy ekkora. Kicsit tartottam tőle, hogy a vendégek nem fogják kihasználni, de ismét tévedtem. Szinte az összes fotózás ez előtt zajlott. Egy fotófal az adott esküvőnek megfelelően díszíthető, variálható. A mi fotófalunk tartólécekből állt, amire tépőzáras megoldással lett rátéve a csíkos anyag, pont azért, hogy később, mikor bérbeadásra kerül a sor, bármilyen színű anyaggal kombinálható legyen. A papírvirágok pedig egyszerűen mágnessel lettek felfogatva, így nem kellett megsérteni az anyagot, és olyan alakzatba lehetett húzgálni őket, amilyenbe csak kedvünk tartotta. A lufikat Aliexpress-ről rendeltem pár száz forintért, és bár a party boltokban iszonyú drágán fújják fel őket (felelősséget pedig nem vállalnak), a Symbol szerencsére megoldotta nekünk (ezt is). 

detty_balazs-face_0514.jpg

Fotó: Pure&Pastel Photography

detty_balazs-face_0542.jpg

Fotó: Pure&Pastel Photography

A Pinterest a lehetőségek végtelen tárháza, isteni ötleteket lehet találni, legyen az esküvőnk bármilyen színvilágú vagy stílusú. Természetesen vad túlzásokba is belefutunk, de egy-egy részlet inspirálóan hathat ránk, ne sajnáljuk hosszas böngészésre az időt, mert a végére ki fog alakulni, mivel tudnánk mi és vendégeink legjobban azonosulni.  

jomon.jpg

És akkor jöjjön a másik különleges szereplője az esküvőnknek, ami a legnagyobb kedvencem volt, senki nem tudott róla Balázson és rajtam kívül, alig vártam az arcokat, amikor megpillantják a helység közepébe belógatott óriási virághintát. 

detty_balazs-face_0711.jpg

Fotó: Pure&Pastel Photography

Hatalmas szerencsém volt vele, folyamatosan böngésztem, agyaltam, mivel tudnánk megfűszerezni a nagy napot, amikor egyszer csak megláttam ezt a gyönyörűséget a Koka Wedding Design Facebook oldalán. Mivel újdonság volt, így bevezető áron (11.900 Ft-ért) juthattam hozzá, azonnal tudtam, hogy ez kell nekünk. Persze volt kaució (50.000 Ft) és a szállítást is nekünk kellett megoldani (120 cm átmérőjű a hinta), de végül minden akadályt átugrottunk. A vendégeinkről pedig csodás fotók készültek a hintában pózolva, többüknek azóta is ez a kép a profilképe. 

hintamon.jpg

Mit gondoltok? Sikerült különlegessé tennünk ezzel a pár dekorációval az esküvőnket? Ha szívesen olvasnátok további történeteket az esküvőnkről kövessetek Facebookon ITT, hogy ne maradjatok le semmiről. 

Korábbi cikkeim ebben a témában:

Egy menyasszony naplója 1. rész - Így választottam szolgáltatókat

Egy menyasszony naplója 2. rész - A ruha és a helyszín 

Egy menyasszony naplója 3. rész - Így kértük fel tanúinkat

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

esküvő koka hinta diy wedding fotófal