2017. nov 14.

A legjobb fekete bakancsok e vidéken

írta: Fashionline Hungary
A legjobb fekete bakancsok e vidéken

bakancs.jpg

Amikor azt hittem, hogy két új csizmával és persze a korábbiakkal megvagyok idén őszre, télre, akkor nagyon tévedtem. Addig néztem ezeket a szegecses, gyöngyös, csatos bakancsokat, hogy teljesen beleszerettem. Azt hiszem január 1-től ismét eljön egy '3 hónapig nem vásárolok' időszak. :) Addig is, felmértem a terepet bakancs ügyben, szándékosan leszűrve feketére, különben napokig írhatnék rólunk olyan széles a kínálat. 

Gardrobe in the city

Bár az üzlet Nyíregyházán van, érdemes megnézni a Facebook oldalukat ITT, én már többször vásároltam náluk és nagy elégedett vagyok. 

21950760_1443392399100940_6398115194671316789_o.jpg

 

Zara - 29.995 Ft

A bakancs bőr és nagyon különleges az elöl felfutó gyöngyökkel, bár a borsos ára miatt egyelőre én biztosan hanyagolom. 

zara.jpg

Bershka - 12.995 Ft

Egy vagányabb típus, pici sarokkal, különleges fűzőrésszel. Szoknyával, inggel és farmerral, pulcsival is el tudom képzelni. Pont ilyen stílusút keresek. 

1052331040_2_3_3.jpg

Stradivarius - 12.995 Ft

A gyöngyök nagyon tetszenek, de felvéve elég acélbetétes bakancs hatása van, ami egyáltalán nem az én stílusom. 

6805241040_2_3_2.jpg

H&M - 9.490 Ft

Fényes műbőr bokacsizma oldalán cipzárral, elöl fűzővel, hátul felhúzóhurokkal, szaténbéléssel. Semmi csicsa, letisztult fazon. Nálam az idei szezonban a fényessége miatt nem játszik, több ilyen félcipőt is beszereztem a jobb időkre. 

h_m.jpg

Deichmann - 9.990 Ft 

Ha már csatok és szegecsek, illetve csinos fazon, akkor ez lenne az a modell, amit választanék. Sajnos a Deichmann webshopjában lévő képek sokszor élőben mégsem olyan csinosak, de ezt mindeképpen fel szeretném próbálni.  

csatos_ni_bakancs_star_collection_deichmanncom--1536361_p_1.jpg

 

 Mango - 27.995 Ft

100% bőr, szőrme belső résszel. Ebben biztos nem fázna a lábam, bár nekem a szőrmétől picit "bumszlinak" tűnik a felső része. 

mango.jpg

Sinsay - 11.495 Ft

Nagyon hajaz a Deichmann-ban találhatóra. A képek alapján talán az előbbi csinosabb, de nyilván ez próba kérdése. 

sinsay.jpg

Reserved - 14.495 Ft

Szintén lakk és műbőr, de az oldalán lévő csatos pántok nagyon feldobják. Sok méret hiányzik már, de 40-es pont van. :)

rj721-99x-002.jpg

Cipofalva.hu - 11.090 Ft

Extravagáns mégis nagyon csajos. Gondolom nem meglepetés, hogy a bársony masnival vette meg magának ez a bakancs. Viszont a talpán lévő szegecseket kicsit soknak találom, kár, hogy ezt nem lehet felpróbálni, csak online rendelni. 

7_0009_img_2207.jpg

Mit gondoltok? Melyik a legdögösebb? Ti melyiket választanátok?

Puszi,

Detty

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

fashion divat szezon trend glamour bakancs boots