2015. aug 11.

Lakásfelújítás 15. nap - Búcsú a Dembinszkytől

írta: Fashionline Hungary
Lakásfelújítás 15. nap - Búcsú a Dembinszkytől

A finishben vagyunk, holnap költözünk. Ma szabadságon voltam, hogy minden létező cuccunkat összepakoljam. Nagyon fárasztó, bár amikor előkerült pár régi fénykép vagy emlék, akkor újra erőre kaptam. 

Délután 4 órára végeztem is. A képen egy pici részlet látható. 

img_7523.JPG

4 órakor nyakamba vettem a felmosóvödröt pár tisztítószerrel, tiszta törölközőkkel, és indultam takarítani az új lakásba. Mindezt 40 fokban. Nem túlzás, hiszen mikor leszálltam a troliról pontosan 40 fokot mutatott az utcai álló hőmérő. 

A fürdőszoba elkészült, bent vannak a szerelvények. (A festés hiányzik, mert eddig még nem jutott be a festő a burkolótól és a vizestől. Illetve az ablakok csúszása miatt még az sincs kicserélve).

Nagyon jó kis előtte-utána képek fognak ebből készülni. A munka minőségével maximálisan elégedettek vagyunk, a fürdő pont olyan lett, amilyennek szerettük volna. 

A nagy pakolásban megláttam a KIKA-ban vásárolt nappali szőnyegünket, amit már el is felejtettem, és nagyon megörültem neki. 

img_7526.JPG

Eljött az idő, hogy a csempe kockákról egyesével vakarjam le egy spaklival a rászáradt glettet, festéket és betoncseppeket. 

5 óra múlva: minden feltakarítva, a szemét eltüntetve, az előre megvásárolt bútorok és kiegészítők egy helységbe tematikusan összerakva. Jöhetnek reggel a parkettások. :)

A mosógép is a helyére került (bár majdnem nem fért be az új ajtón), alig várom, hogy kipróbálhassam. Így utólag végtelenül örülök, hogy nem a fürdőszobában kapott helyett, hanem a bojlerrel együtt a kamrában. 

img_7528.JPG

 Holnap már dolgozom, így reggel eljövök a régi lakásból, és 5 órakor az újba megyek haza. 

 

xoxo,

FH

Szólj hozzá

felújítás otthon