2015. sze 10.

Sminkek, mint kiegészítők?

írta: Fashionline Hungary
Sminkek, mint kiegészítők?

claires_705.jpg

Sziasztok,

egy jól ismert márkáról fogok írni Nektek, viszont egy kicsit más megvilágításban, mint ahogyan eddig megismertük. Én akkor megyek a Claire's-be ha fülbevalót, hajpántot, esetleg neszesszert szeretnék vásárolni. Magamnak, vagy ajándékba valamelyik barátnőmnek. Több, mint fél évvel ezelőtt, pont egy ilyen látogatásom során az egyik polcsornál megakadt a szemem egy gyönyörű pink rúzson, és nem tudtam nem levenni, nem megvizsgálni. Bevallom őszintén nem nagyon értek a sminkekhez. Imádom őket, és sminkelem is magam, de közel 12 éve keresem a tökéletes alapozót, nemrég tudtam meg mi az a highlighter, és közel 30 éves koromra bírok egy normális tus vonalat húzni a szemhéjamra. Kimondhatatlanul örülök a napról napra előbukkanó új beauty bloggereknek (kedvencek: Maggie the beauty junkie & Glamify.hu), tényleg sokat tanulok tőlük. De térjünk vissza a találkozásomhoz a pink rúzzsal. 

fullsizerender_7.jpg

Annyira megfogott a színe (és a csomagolása sem elhanyagolható a kis ragadós kockával az alján, hogy ha leteszed ne boruljon fel: imádom), hogy úgy voltam vele ha nem jó minőségű is, egy bulit kibír, 990 Ft volt. Nem tudok ilyenekről beszámolni, hogy krémes, meg milyen a finishben (ez a nagyok dolga), de egyet biztosan állíthatok: a legtartósabb rúzs amivel valaha találkoztam, képes egy egész bulit kibírni, nem kenődik el, és mindenki megdicsérte a színét. Szóval teli találat.

2145056_7b4ed3cace0de0baf2c11092a0fe90ca_wm.jpg

 

Múlt héten a KÖKI Terminálban adtam át egy vásárlómnak két szoknyát, és míg vártam, hogy felpróbálja, beestem a bejárat melletti Claire's-be. A kedves hölgy óriási virágos hajpántban rögtön tájékoztatott, hogy itt bizony '2-t fizet, 3-at vihet' akció van. Igazából egy fekete és egy piros fülbevalóra volt szükségem, de azokra nagyon. Pirosat sajnos nem találtam, elég nehéz eset vagyok fülbevaló terén, de hosszas keresgélés után egy fekete a kosaramba került. Körbe-körbe jártam a boltot, és utálom őket, mert rákényszerítenek ezzel az akcióval, hogy még többet vásároljak. Sok minden tetszett, de próbálok egy kicsit tudatosabb lenni az utóbbi időben, és igyekszem nem összevásárolni minden vackot, amit majd persze sosem hordok, csak olcsó volt, vagy szép a csomagolása, vagy majd jó lesz valamire. És akkor elértem újra a sminkes polcukig. Mióta az első rúzst megvettem náluk elég sok minőségi, márkás kozmetikummal bővült a fürdőszobapolcom, mégis ott álltam, és egy marsala rúzsra vágytam.

img_7755.JPG

Itt jöttek a gondok, hiszen a 3. termék most már ingyen van, de mi legyen az? A púderem volt csak kifogyóban, és bár abból is mindig tervezek egy drágább, márkás példányt venni, végül mindig a pénztárca elv győz, mivel ritkán használom. Ekkorra már kellemetlenül sok időt töltöttem az üzletben, lehet azt hitték lopásra készülök. :D

fullsizerender_4.jpg

Úgyhogy kettőt fizettem hármat vihettem. Egy pacsi a marketingesnek. 

img_7743.JPG

 

A terméktesztről egyelőre annyit, hogy a rúzs hozza az elvárt minőséget, nagyon tartós, és a színe felkenve is pont olyan megkapó, mint a csomagolásban. A púder sem rossz, itt a szivacs kuka, de egy jó minőségű ecsettel elég szépen fed. Nem ezek a top smink termékeim, de arra, hogy bedobjam a táskámba és munka után igazítsak a kinézetemen teljesen megfelelnek. 

További jó kispénteket,

Detty

Szólj hozzá

szépség rúzs marsala claires