2015. okt 10.

Glamour napok 1.rész

írta: Fashionline Hungary
Glamour napok 1.rész

kupon2015osz_logo.jpg

Semmi másról nem szól az élet tegnap óta, csak a Glamour napokról. Bemegyek reggel az irodába, és minden második kolléganő ollóval a kezében esik neki a kuponoknak, az ebédszünet témája a ki mit hol, megyek haza, ülök a metrón, és mindkét oldalamon, idősek, fiatalok erről beszélnek. Anya lánya osztoznak a megállóban melyik kupon kié. Dolgom van este a Westendben, na az pedig a teljes katarzis. A történetemet mégis teljesen máshonnan kezdeném. Először is bemutatom nektek az első Glamour magazinomat 2006 októberéből.

fullsizerender_1.jpg

Azóta pedig szinte minden szám és különkiadás megvan, sőt jó pár külföldi szám is. (Az utolsót 2 hónapja kaptam Hollandiából.) Ezek az újságok az egyik legféltettebb kincseim közé tartoznak. Túlélték velem az első pasihoz való költözésemet, a hazaköltözésemet, a felköltözésemet Budapestre, az átköltözésemet Balázshoz és a Balázzsal új lakásba költözést is. Természetesen gyönyörű, megkímélt állapotban. Ebben a 9 évvel ezelőtti lapszámban kimonók, military sapkák, bársonyzakók, fehér, vastag, műanyagkeretes napszemüvegek, puffos ujjú blúzok, hegyes orrú, törpe sarkú, színes cipők, Motorola kinyithatós telefonok és skótkockás miniszoknyák sokkolnak. Annyira jó visszamenni a múltba, és elgondolkozni rajta hol lehettem éppen mikor a cikkeket olvastam. Kivel voltam? És vajon boldog voltam? Elolvastam minden cikket? Milyen ruhákba jártam akkor?

Viszont ehhez a - részben személyes - cikkhez hozzátartozik, hogy az utóbbi időben viszont teljesen fel vagyok háborodva, mert hiába vagyok évek óta előfizető, mióta eljöttem a korábbi munkahelyemről soha nem kapom meg időben a magazint. Balázs korábbi címére egyetlen egyszer sem hozták, az indok az volt, hogy nem tud bejönni a lépcsőházba a postás/futár, legyen az bárki. Hm, máshoz hogy megy be kérdem én? Lakáskulcsot ne adjak? 3 hónap huzavona után az új munkahelyemre kérettem. Első alkalommal a telephely kerítésén bedobva gondolták a kézbesítést, a kollégám áthajtott rajta teherautóval, de legalább az meglett. Azóta viszont soha. Várom, és nem jön, telefonálok, egyáltalán nem érdekli őket, közlik majd postázzák, továbbra sem jön, kérem vizsgálják ki az ügyet, szerintük minden ok, a posta is mást mond, a Glamour is mást mond, egészen elképesztő, postázzák még egyszer ajánlva elsőbbségivel, így kapom meg hónap végére, persze a költségük már többszöröse, mint maga a magazin, de még ez sem érdekli őket. Úgyhogy 9 év után csalódtam, és alig várom, hogy lejárjon az előfizetésem, és befejezzem velük ezt a cirkuszt.

Visszatérve a Glamour napokhoz: általában nekem azért olyan különleges, mert a születésnapomra esik. (Most is csak a vasárnapi zárva tartás miatt marad el az egybeesés.) Mikor még Nyíregyházán éltem ez tényleg nagy szám volt, többen összefogtunk és autóval átmentünk Debrecenbe, hogy még több boltba tudjuk érvényesíteni a kuponnak nevezett papírdarabokat. Mióta Pesten lakok picit érvényét vesztette, mert itt viszont bőség zavara van. Egy kicsit szerintem túl van misztifikálva ez az egész. Ez csak egy jó ürügy, hogy találkozz a csajokkal, hogy kérj valamit ajándékba a pasidtól, hogy gyorskaját ehess, hogy kikapcsolódj. És ezzel nincs is semmi baj. De azért valljuk be őszintén, minden évben leizzadva, a tömegben nyomakodva, 1 órát sorban állva a próbafülke előtt, majd újabb fél órát a kassza előtt ünnepeljük ezeket a napokat, és a végén rájövünk, hogy alig használtunk fel pár kupont, cserébe indokolatlanul elköltöttünk csomó pénzt. A marketing kétségtelenül csillagos ötös. Tavaszi emlékek: soha nem járok a Camaieu-be, de a Glamourban kinéztem egy fekete napszemüveget, így bementem, leakasztottam és célirányosan a pulthoz siettem. Sajnálják, erre a termékre pont nem érvényes a kupon. Mérges voltam, de nyilván megvettem. Nekik már megérte, hisz se előtte, se utána nem voltam bent. Butlers: fém fülpiszkálótartó, fekete folyékony szappan adagoló. Ezer éve kinézve mindkettő, ismét célirányosan a termékért, majd a pénztárhoz, nagyon büszke vagyok magamra. Pénztáros közli, csak 5.000 Ft feletti vásárlásnál él a 20%-os kedvezmény. Itt már vörös voltam, a termékeket nyilván kifizettem. Következő állomás a H&M, az Aréna középső folyosóján áll a sor, döbbenet. Gyors körbenézés, nyomakodás, ledobott, leesett ruhákon átgázolás, eladótérben tükör előtt próbálgatás, és akkor megálltam egy pillanatra. Mi van? Nekem tényleg erre van szükségem? 600-700 Ft-os spórolás miatt csinálom ezt az ámokfutást? És akkor kifordultam a boltból, ki az egész Arénából, és nyugodtan hazasétáltam. 

Mivel az idő mindent megszépít, én is, mint sokan mások magamhoz vettem a kulcsot az akciókhoz.

fullsizerender_1_1.jpg

Egyik kupac: DM, a másik: minden más. Tegnap nekiveselkedtem a Westendnek, ömlött rólam a víz, vacsiztam egy jót a KFC-ben, aztán bementem a DM-be és előre megfontolt szándékkal 4 terméket vásároltam.

img_8138.JPG

A Silan és a Persil 50%-os akcióját szerintem nem lehet kihagyni. Aki élt és mozgott ilyeneket cipelt az egész Westend területén. A DM felkészülve a rohamra teljesen külön, egyszerűen dobozokból árusította nagy betűkkel ráírva, hogy Glamour napok -20%. Így legalább nem kellett keresgélni, sakkozni, hogy vajon melyik típusra vonatkozik az akció. Miközben haladtál a sorok között csak leemeltél egyet, szinte meg sem álltál. A Persilnek mindig ezt a fajtáját veszem, úgyhogy nincs meglepetés, a Silan öblítőtől viszont teljesen odáig vagyok. Kipróbáltam és az egész lakásban olyan jó illat van, hogy nem tudok betelni vele. 

Hajfesték mindig kell. Mindig. Ár érték arányban az 50%-os kedvezménnyel nálam a Syoss nyert. 

És végül, de semmiképpen nem utolsó sorban egy dolog volt, amit biztosan tudtam, hogy megveszek, az a L'Oreal True Match alapozója. Soha nem volt még ilyenem, így nagyon vágytam rá. Nem mellékesen készül az Alapozó körkép című bejegyzésem. 

Ma (Glamour napok 2. nap) elkerültem a plázákat, de mégiscsak volt Glamour napos történés, mert az irodában pont esedékes volt, hogy a Tchibo kávégépünkbe kapszulát rendeljek, fel is ajánlottam a főnökömnek, hogy milyen jó, hogy van ez a kupon, most kéne rendelni. Mire regisztráltam, mire kitaláltam, hogy miket szeretnék, konkrétan ebédszünet lett. De az örömöm nem tartott sokáig, visszaírtak, hogy csak non food termékekre érvényes a 20%. Óh, mily' meglepő. A másik történés pedig az volt, hogy a kolléganőmnek ajándékoztam egy Euronics kupont, mert ő teljesen mentes a Glamour napok alól, de szájzuhanyt indult el venni, úgyhogy megörvendeztettem egy kis kedvezménnyel. 

Holnap ékezik a húgom, úgyhogy a 3. napot is ki fogjuk maxolni, most jönnek majd a ruhák. :) 

Nektek is boldog Glamour napokat,

Detty

Szólj hozzá

dm glamour loreal glamourhungary