2015. okt 28.

Blogközösség

írta: Fashionline Hungary
Blogközösség

06e8bc6c91b012c57964f6e56c86f488.jpg

 Mikor nyár elején elindítottam a blogot, annyi minden kavargott a fejemben. Ötletek, képek, tervek, számok, színek, illatok, krémek, vásznak, ízek. Mindenhol azt olvastam, hogy érdemes kiválasztani egy témát, és azzal haladni előre. Viszont nekem annyi mondanivalóm volt, annyi különböző témában, hogy eszem ágában sem volt beauty-, divat-, vagy lakberendező bloggernek állni. Ennél sokkal szélesebb látó- és érdeklődési körű vagyok. Úgy voltam vele elkezdem, és az idő majd szépen kirajzolja az utam. Mivel jövő héten nyelvvizsgázok, így a kezdeti terveimben is az szerepelt, hogy a vizsgák után indulnék be igazán. De azért néha-néha csak megjelent tőlem egy bejegyzés, és az események őrült hajszába kezdtek, szó szót követett, egyik együttműködés a másikat hozta, csak megemlítettem valahol a blogot, és már jött egy ötlet, egy telefonszám, egy lehetőség. 

11781791_1079069478789586_7351076931617746465_n.jpg

Az oldalon ezeket a dolgokat még nem látjátok, mert a háttérben épül, és a nyilvánosságra vár. Sokan azt gondolják mennyire egyszerű ez, leülni és írni valamit, ami éppen eszembe jut. A valóságban teljesen másról szól. Tematikák tervezéséről, megfelelő eszközök beszerzéséről, nyugalom biztosításáról, időjárás figyelésről, folytonos készenlétről, kitartó kedvességről, láthatatlan erőről, innovációról, állandó jegyzetelésről, motiváció gyűjtésről és nyújtásról. 

a643c5366037cd8edd70534e19530f23.jpg

Jelenleg ami nekem nehézség, az első outfit bejegyzésem összehozása. Kell az ötlet, a modell, a ruhák, a kiegészítők és a jó idő (csak nappal). 

A héten beadom az első pályázatomat. A Rossetti Bizsu társszerzőket keres a hamarosan induló divat blogjához. A felhívást ITT olvashatjátok. Annyira izgalmas, majd' kiugrom a bőrömből, és azt sem tudtam még eldönteni, melyik cikket küldjem el nekik, illetve milyen megvilágításban írjak róluk. 

Vasárnap a Facebook oldalamat elöntötték a Digital Divas rendezvényre becsekkoló bloggerek képei. Azt gondoltam milyen jó is nekik, hogy ilyen színvonalas rendezvényekre kapnak meghívót, hátha egyszer majd az én postafiókomba is megérkezik az első. Aztán addig-addig olvastam, kutattam, míg megtaláltam, hogy konkrétan két kattintással tudtam volna rá én is jegyet venni. A mérgem jó motiváló erő volt, hogy elkezdjek felkutatni olyan közösségeket, csoportokat, ahol az én blogom is megjelenhet, és ami most még ennél is fontosabb, hogy ahol én informálódhatok a blogélet minden mozzanatáról. 

Így jutottam el a magyarblogok.hu és a blogok.info weboldalakra, ahol rögtön hozzá is adtam a blogomat. Várnom kell mindkét oldal elbírálásra, de remélem én is ott lehetek a többiek között. 

notebook-and-coffee_ultra-hd1-750x200.jpg

Úgyhogy nincs megállás, és elmondhatatlan érzés olyan dolgokért dicséretet, elismerést vagy csak egy jó szót kapni, ami kizárólag az én érdemem. Mikor írok, visszaköszönnek a régi dolgok, az a raklapnyi könyv, amiket elolvastam, az a sok böngészés, a rengeteg Glamour magazin, a naplóim, az írás iránti szenvedélyem, és hogy ha kérdezik mit szeretek csinálni vagy mi a hobbim, akkor tessék! Itt a válasz! Ez az oldal (és még inkább ami ebből lesz)! Ez a kedvencem! Ahol megpihenhetek ha elfáradok, ahol elfáradhatok ha írok, ahol nyugalom és nyugtalanság egyaránt van, ami melegséggel tölt el, ami folyamatosan fejlődésre, tanulásra késztet. Itt van minden, tele lehetőségekkel, és csak az enyém.

Xoxo,

Detty

 

Képek: Pinterest

Szólj hozzá

blogger motiváció főoldal magyarblog