2015. nov 09.

Központban az őszi ékszerek

írta: Fashionline Hungary
Központban az őszi ékszerek

dscn0440.JPG

Minél idősebb vagyok, annál jobban szeretem az őszt. Viszont olyan fázós vagyok, hogy sokszor a nyár elmúlásával elfeledkezek a divatról, és a bakancs pulóverrel az első gondolatom mikor reggel dolgozni indulok. Ezért idén ősszel eldöntöttem, hogy változtatok ezen. A meleg, puha pulóverekről nem mondok le, így arra jutottam, hogy ékszerekkel, blézerekkel, meleg harisnyákkal és szoknyákkal dobom fel. Azonban rá kellett jönnöm, hogy a látványos ékszerek ára manapság egy pulóverével vetekszik, úgyhogy jól meg kell gondolnom. Rengeteg weboldalt átnéztem, és sok kiegészítőkkel foglalkozó üzletet bejártam, mire rátaláltam a RossettiBizsura. A piackutatást imádom, így nem vagyok rest elővenni tollat és papírt, hogy webáruházról webáruházra, üzletről üzletre összeírjam a hasonló típusú termékek árát. Ezt megcsinálom parfümmel, alapozóval, cipővel (ahogy korábbi posztomban is láthattátok), ez esetben pedig ékszerekkel. Őszinte leszek, a postaköltségek nem a barátaim. Szeretek elmenni és személyesen átvenni a termékeket, bármilyen régimódi. A RossettiBizsu weboldalán találtam jelenleg a legkedvezőbb árakat, és ami a legjobb, hogy a XIII. kerületi üzletükben személyes átvételre is van lehetőség. 

dscn0438.JPG

Nem mellesleg a blog indulása óta outfit posztra vágyom, ahol szintén alap kellék az ékszer, de ez nem is olyan egyszerű, mint gondoltam. Ha választani kell, inkább fotós vagyok, mint modell. Így nagyon sokat kellett várnom, hogy összejöjjön a megfelelő modell, a közös szabadidő és a csodálatos őszi időjárás. De jelentem sikerült! :)

dscn0474.JPG

Kicsit fordítva vagyok bekötve, így "gombhoz vettem a kabátot", ugyanis ezt a csodálatos nyakláncot szereztem be először, ami szerintem maga az ősz. Az egész szettet pedig ehhez raktam össze 3 verzióban. Mivel nehéz volt az indulás, ezért kerestem egy témát az őszön kívül, végül úgy döntöttem maga a RossettiBizsu lesz a központi téma. Természetesen a nyaklánchoz, hozzá illő fülbevaló és karkötő is dukál. 

dscn0460.JPG

dscn0468.JPG

montazs.jpg

A fülbevaló külön a kedvencem, több helyen láttam már ezt a megoldást, és nagyon tetszik, hogy hátul egy gömb van a fém bedugó helyett. Sajnos be kell majd szereznem még feketében és fehérben is. :)

dscn0480.JPG

Nem vagyok egy karkötős típus, mert egész nap számítógép előtt ülök, és a billentyűzettel nem kompatibilis, de egy ilyen merev karperecre régóta vadásztam. Először a színűkkel volt a gondom, bárhol láttam sárga arany volt. Mivel rosé gold órát hordok próbáltam színben azzal harmonizálót választani. Aztán jött az ár kérdés. Lista itt is volt, mutatom. 

H&M: 1.790 Ft

Clarie's: 2.130 Ft

Bijou Brigitte: 2.490 Ft

Stradivarius: 1.995 Ft

RossettiBizsu: 1.040 Ft

Nálam ilyenkor nincs kérdés. :) Sokszor hallani, hogy az olcsó nem is jó, de mindenkit megnyugtatok, hogy a minőségével minden rendben van. 

dscn0484.JPG

dscn0487.JPG

dscn0489.JPG

dscn0500.JPG

Az egész elméletemben az a legjobb, hogy amikor reggel felveszem a kedvenc farmerem, a puha pulóvert a nyaklánccal, már nincs is kedvem tornacipőt vagy bakancsot húzni, inkább valami csinosabb után nyúlok. Ez az ősz valamiért sokkal jobb nekem, mint az eddigiek. Biztosan a csodás időjárás is közrejátszik, de egy napsütéses őszi nap a kedvemet is feldobja. Ha meg az irodában még az ékszereimet is megdicsérik, akkor nincs az a nehéz feladat, amit ne mosolyogva vinnék véghez. Úgyhogy mindenkit csak buzdítani tudok, hogy az egyre rosszabb idő beköszöntével ajándékozza meg magát kiegészítőkkel, a szürke és fekete ruhák helyett bújjon vidám őszi színekbe, és koronázza meg egy gyönyörű nyaklánccal vagy fülbevalóval. Így ha az ősz véget ér, és a fagyos télben indulunk majd dolgozni, akkor sem lesz okunk a rossz kedvre. :) 

Szép napot,

Detty

 

Ékszerek: RossettiBizsu

Óra: Michael Kors

Body: saját

Szoknya: Stradivarius

Cipő: Háda

Szőrme mellény: Bershka

Sál: C&A

Bunda: saját

Napszemüveg: Ray Ban

Öv: Ichi

Szólj hozzá

ősz glamour outfit rossetti