2015. nov 19.

Nyakra-főre sálat veszünk

írta: Fashionline Hungary
Nyakra-főre sálat veszünk

dscn0524.JPG

Bár november közepén is túl vagyunk, tegnap délben 21 fokot mutatott a hőmérő, aminek én személy szerint nagyon örülök. Volt már poncsós poszt, és az első outfit posztban is szerepelt egy nagy méretű vastag sál, így most visszaléptem kettőt és a vékony stólák között keresgéltem. A Rossetti Bizsu weboldalán közel 100 féléből lehet válogatni. A túl színesekkel picit bajban vagyok, mert nem megy mindenhez, az egyszínűek viszont snasszok, szóval nem egyszerű választani. Mivel tudtam, hogy ismét a húgom lesz a modellem, így próbáltam az ő ízlésének megfelelőt választani. De mikor megláttam ezt a szürke cicás sálat, akkor ízlés ide vagy oda, tudtam, hogy neki ez kell. Egy ugyanilyen szürke cicája van. :) 

dscn0526.JPG

Annyira fel tud dobni egy egyszerű fekete szettet, már csak egy színben hozzá illő táska vagy bokacsizma kell, és kész is a hétköznapi outfit. Bőrrel és szövettel is tökéletes, ilyenkor figyelni kell, hogy egy finom tapintású, minimálisan fénylő stólát válasszunk, így megmarad az elegancia. 

dscn0520.JPG

dscn0537.JPG

dscn0536.JPG

Persze nem is mi lettünk volna, ha egy olykor-olykor unalmasnak tűnő sálban csak a rendeltetésszerű használatot látjuk meg. Ti gondoltatok már rá fejpántként? Szerintem nagyon egyedi és stílusos. 

dscn0545.JPG

dscn0540.JPG

dscn0557.JPG

Ha Ti is kedvet kaptatok egy jó minőségű, remek áron lévő stólához, akkor ilyen és ehhez hasonló termékek közül válogathattok a Rossetti Bizsu weboldalán. 

montazssal.jpg

Szép napot,

Detty

 

Kiskabát: C&A

Bőrbetétes leggings: New Yorker

Bokacsizma: Cin Cin Amica

Táska: C&A

Napszemüveg: Ray Ban

Fülbevaló: Rossetti Bizsu

Stóla: Rossetti Bizsu

Szólj hozzá

glamour stóla rossetti