2015. dec 07.

Karácsonyi bevásárláskor is csinosan

írta: Fashionline Hungary
Karácsonyi bevásárláskor is csinosan

Sziasztok,

ahogy a Befaló Billről szóló posztomban már olvastátok, én bizony elkezdtem az ajándékok begyűjtését. Ennek apropóján egy bevásárlós outfit posztot hoztam nektek. Meglepően hamar eljött annak az ideje, hogy engem láthattok a bejegyzésben. :)

Múlt szombaton már havazott, és ma is nagyon hideg volt, ilyenkor általában mindenki jól felöltözik, viszont ahogy beesik egy Plázába nem tud mit kezdeni a sapkával, sállal, kesztyűvel, mellénnyel, amit kénytelen azonnal levenni a benti meleg miatt. Ezért egy könnyedebb és csinos összeállításra esett a választásom.

dscn0845.JPG

A farmering még mindig nagy kedvencem, és imádom egy más színű farmer anyaggal kombinálni. A szőrme mellény pedig az ősz elmaradhatatlan kelléke. Sokkal jobban szeretem az őszi/tavaszi kabátokat, így alatta egy ilyen meleg mellénnyel egészen december közepéig kihúzom bennük. 

dscn0828.JPG

Általában a kényelem híve vagyok, és bár sokkal több magassarkú cipőm van, mint lapos, mégis aki gyakran találkozik velem egyértelműen a lapossal jellemezne. Ehhez az outfithez viszont a legkényelmesebb magassarkúmat - egy menta zöld lakk cipőt  - vettem fel. A szett megkoronázásaképpen pedig egy nagyon különleges nyakláncot választottam a Rossetti Bizsu weboldaláról. Látványos, és olyan színekkel van kombinálva az arany, amik elsőre felvetik a kérdést vajon mihez viseljük. De szerintem ez esetben egyáltalán nem kell olyan komolyan venni a harmóniát. A farmer, a föld színek és a pasztell mellett igazán főszerepet tud kapni.

dscn0877.JPG

dscn0869.JPG

dscn0873.JPG

dscn0871.JPG

dscn0868.JPG

dscn0864.JPG

Van fekete, barna és fehér szövetkabátom, amik alapdarabnak számítanak, és az évek során gyűjtöttem össze őket, viszont egy színesre mindenképpen be szerettem volna ruházni. Ezzel a pasztell zölddel mindig kitűnök a sok fekete kabát közül, és talán másoknak is jobb kedve lesz tőle.

A farmer pedig gumis derekú, így tényleg nagyon kényelmes viselet egész nap.

Remélem tudtalak inspirálni Titeket egy picit abban, hogy egy rohangálós, cipekedős napon is lehetünk csinosak. :)

Elindult a Rossetti Bizsu Blog, ahol szintén találkozhattok az írásaimmal, ha érdeklődtök a gyönyörű ékszerek iránt mindenképpen ajánlom. 

Puszi,

alairas.jpg

 

 

 

 

Nyaklánc és fülbevaló: Rossetti Bizsu

Farmering: Pimkie

Nadrág: Jeans Club

Cipő: Cipőfalva

Mellény: Bershka

Szövetkabát: Oasis

Napszemüveg: H&M

 

Szólj hozzá

karácsony glamour outfit rossetti