2016. jan 03.

Félvilág, 2016 első filmezős estéje

írta: Fashionline Hungary
Félvilág, 2016 első filmezős estéje

Sziasztok,

00232434.jpeg

szokatlan módon, most egy kis kultúrával szórakoztatlak Titeket az új év első vasárnapján, az utolsó pihenéssel töltött napon a nagy hajtás előtt. Az ünnepek alatt több Facebook bejegyzést láttam arról, hogy a Duna tévé december 30-án mutatja be a legújabb magyar krimit. Megmondom őszintén soha nem rajongtam a magyar filmekért. Sőt! Szándékosan kerültem őket. 10-12 évvel ezelőtt hiába próbálkoztam velük, egyáltalán nem nyerték el a tetszésemet. Azóta persze sok minden változott, többek között én is felnőttem, és komolyodtam. 2015-ben az egyik kedvenc sorozatom bármilyen meglepő, egy magyar gyártású lett: az Aranyélet. Egyszerűen imádtam az első évad 8 részét, és alig várom, hogy folytatódjon. Ezen felbuzdúlva pedig kedvet kaptam a Félvilághoz, ami az IMDb szerint 7,5-ös. 

felvilag_plakat.jpg

A színészgárda profi, az első világháború előtt játszódik, a jelmezek nagyon hitelesek, és Döbrösi Laura is játszik benne, aki az Aranyéletben már bizonyított számomra. 

1118187100566c2b93d4006_a90a590e.JPG

Az INDEX szerint: "A nagyon gazdagok és nagyon szegények közt feszülő társadalmi ellentétet, a törtető mágnások hátán felkapaszkodott prostituáltak és a végsőkig kihasznált, álmodozó cselédek világát Köbli Norbert forgatókönyvíró legalább olyan jó érzékkel ragadta meg, mint Kosztolányi az Édes Annában."

gryllus_dorka_kovacs_patricia.jpg

fel2.jpg

Úgyhogy csak ajánlani tudom a hideg téli estékre egy forró teával, és mostantól nagyobb figyelmet fordítok a magyar gyártású filmekre, sorozatokra. Talán a régieket is újranézem, hátha új értelmet nyertek. :)

szasz-attila-kobli-norbert-felvilag3.jpg

Nagyon jó pihenést, lustálkodást, film nézést kívánok,

Detty

 

 

Szólj hozzá

film magyar krimi otthon főoldal félvilág