2016. jan 07.

Oroszos elegancia

írta: Fashionline Hungary
Oroszos elegancia

dscn1130.JPG

Sziasztok,

mi az első dolog, ami eszedbe jut, ha a keleti divatfőváros, Moszkva nevét meghallod? Szerintem mindenkinek a szőrös kucsma, aminek divatja a 80-as 90-es évekre tehető, természetesen ősi múltra tekint vissza, de a kortárs divattörténetben akkor került elő újra. A mai outfit posztot eköré építettem fel. Az orosz nőkre jellemző a kifinomultság és a nőiesség, pedig nem lehet könnyű a folyamatos télben élni, eszerint alakítani a divat trendeket. Én is nagyon szeretem szőrrel kombinálni a megjelenésemet, de szerintem fontos, hogy ne essünk túlzásba. Egy feltűnő, szőrös darab pont elég egyszerre, túlzás lenne szőrme sálat, vagy szőrme kabátot viselni hozzá.

dscn1116.JPG

Éppen ezért egy színben harmonizáló, de teljesen letisztult kabátot választottam hozzá. Ez így önmagában elég snassz, így visszatérve az orosz eleganciához, egy kiváló minőségű óriás sállal kombináltam, illetve egy színben hozzá illő elegáns fülbevalóval. 

dscn1147.JPG

dscn1117.JPG

Az oroszokra jellemző túlzást bemutatva, egy virágos harisnyát húztam. Így ha megérkezem valahova, ahol lekerül a kucsma és a kabát, az egyszerű fekete ruhám, a fekete bokacsizmával szintén új értelmet nyer.

dscn1124.JPG

dscn1123.JPG

dscn1139.JPG

dscn1140.JPG

dscn1134.JPG

A gyönyörű stólák és a különleges fülbevalók lelőhelyét ITT találod, engedd el a fantáziád, és kombináld össze a szebbnél szebb darabokat.

Jó ötletelést és válogatást kívánva,

Detty

 

Kabát: H&M

Ruha: Zara

Sál és fülbevaló: Rossetti Bizsu

Cipő: Cin Cin Amica

Harisnya: Calzedonia

Kucsma: vintage

Szólj hozzá

glamour kucsma winter outfit glamourhungary