2016. jan 26.

Halló! Triumph Nagykövetség?

írta: Fashionline Hungary
Halló! Triumph Nagykövetség?

dscn1443.JPG

 A 2016-os Nagykövet Program Blogger jelentkezését az egyik legjobb barátnőm küldte át nekem. Ez abból a szempontból fontos, hogy nem (csak) én, hanem valaki más gondolta úgy, hogy meg tudom csinálni, hogy képes vagyok rá, hogy nekem való. A Program hosszú leírását számtalanszor olvastam el. Az első kérdés, ami felmerült bennem, hogy vajon miért van szükség 5 bloggerre és 5 civil hölgyre is. Mi lehet a valódi különbség egy blogger és egy civil hölgy között? Napokig kattogtam ezen a kérdésen. Attól, hogy van egy blogom én egy civil nőnek tartom magam. Sem babaarcom, sem modell testalkatom nincs. Egy átlagos lány/nő (helyzettől függően) vagyok, aki talán jobban szeret írni, és fotózni, mint valaki, akinek nincs blogja. Innentől egy még izgalmasabb feladatnak tekintettem a kihívást. Szerintem titkon rengeteg nő vágyik arra, hogy gyönyörű fehérneműben jó minőségű képek készüljenek róla. Majd amikor pár kiló felszalad, vagy szomorúak vagyunk, vagy valaki megbántott minket, csak elővesszük a gardrób mélyén heverő cipős dobozból és végiglapozzuk őket. Hm. Az önbizalmunk valamelyest a helyére zökken. Bevállalósnak és eltökéltnek kell lennie egy bloggernek ahhoz, hogy a sok szuper outfit poszt között néha fehérneműkben pózoljon. Viszont egy ilyen pályázat tökéletes lehetőség arra, hogy keveset takaró testünket megmutassuk a követőknek anélkül, hogy magamutogatók lennénk, vagy azt a gondolatot keltenénk, hogy bizony azt hisszük, mi leszünk a Triumph fehérneműk új modelljei. 

Sokat törtem a fejem, vajon van-e helyem a pályázók között. Aztán mivel december vége óta lehet pályázni a Nagykövet Programra, szépen sorban jelentek meg a cikkek más bloggerektől, akiket régóta követek. Így esett, hogy engem végül a "versenytársaim" inspiráltak. Imádtam olvasni, hogy lépnek át a hozzám hasonló lányok saját korlátaikon, tetszettek a képek, amelyeken hétköznapi nők szerepelnek, és elvarázsoltak az írásaik arról, hogy szerintük milyen a nagybetűs NŐ. 

dscn1441_2.jpg

Mikor már túlestem a Westendben lévő márkaüzletben a méret tanácsadáson, majd életem első Showroom látogatása is nagyon jól sikerült, és már biztosan tudtam, hogy jelentkezem, egy feladatom maradt hátra: Kitalálni milyen is lehet egy igazán romantikus bejegyzés. Volt merszem rákeresni a hivatalos, történelmi fogalmára. :)

Romantika: Központi témája a szabadság eszméje és vágya, az egyén, az individuum előtérbe kerülése, az önkifejezés szabadsága áll. A felfokozott életérzés kifejezése, forradalmi hevület és lángoló életöröm. A romantikus alkotások a szabadság eszméit keresik, gazdag érzelemvilágot tárnak fel. (Ha most egy gyönyörű Triumph fehérneműre gondoltok, és újraolvassátok a fogalmat, teljesen más megvilágításba kerül.)

dscn1389_2.jpg

A mai világban azt gondolom minden ember számára mást jelent a romantika. Maga a szó, más és más emlékeket, illatokat, érzéseket vált ki mindenkiből. Így ebben a bejegyzésben én is azokat a dolgokat fogom bemutatni, amitől nekem romantikus egy pillanat, egy esemény, egy tárgy, egy helyszín és még sorolhatnám. 

Két fehérneműre esett a választásom, amikről azt gondolom egyik sem hétköznapi. A Triumph Shapewear kollekció fekete csipke alakformáló fehérneműje a hozzá illő push up nélküli melltartóval maga az álom. Imádtam viselni, kényelmes és puha, mindemellett nagyon nőies, ami hatással volt a hangulatomra is. A másik pedig szintén ebből a kollekcióból egy piros body, amikbe amúgy is szerelmes vagyok mostanában. 

montazs_1.jpg

Ahogy a képek hangulatán is látszik, nálam elég tág a romantika fogalma. Legyen szó egy romantikus könyvről, melynek olvasása közben a főszereplők hangulatával válok eggyé, egy puha köntösben elfogyasztott finom vörös bor, vagy egy reggeli gőzölgő kávé, amit az ágyba kapok egy nyugodt szombat reggelen. Egy virágos hajráf, vagy egy titokzatos álarc, melyek megváltoztatják az összhatást. Egy tüllszoknya, aminél kevés romantikusabb ruhadarabot tudok most elképzelni. Egy szín, ami a rúzsban köszön vissza. Egy ölelés, ami a legjobbkor jön, egy pillantás, amit csak két ember ért. Egy érintés melynek oka van, és egy hely, ami emlékeket idéz elő. 

dscn1393_2.jpg

dscn1400_2.jpg

dscn1407_2.jpg

dscn1410_2.jpg

dscn1412.JPG

dscn1416_2.jpg

dscn1433_2.jpg

dscn1450.JPG

dscn1438_2.jpg

dscn1429_2.jpg

dscn1435.JPG

dscn1425_2.jpg

Személyes véleményem a végére: sokan azt hiszik, hogy ami a ruha alatt van az nem látszik, így nem is fontos. Illetve a másik tévhit, hogy ami szép, csipkés, és szexi, az csak is kényelmetlen lehet. A Triumph, mint a fehérneműk királynője 130 éve (!!!) törekszik arra, hogy elérhetővé tegye a nők számára a testük vonalát tökéletesen követő fehérneműket. Sikertörténetében rejlik a csábító, különlegesen kidolgozott, divatos és egyben innovatív fehérneműk gyártása világszerte. Ha tehetitek látogassatok el Ti is egy méret tanácsadásra, és próbáljátok fel a gyönyörű fehérneműket. Garantálom, hogy az összes tévhitet ledönti.

Egy werkfotóval búcsúzom, millió puszi,

Detty

fullsizerender_1_2.jpg

Szólj hozzá

fehérnemű nagykövet glamour triumph