2016. már 11.

Divat vagy egészség?

írta: Fashionline Hungary
Divat vagy egészség?

Természetesen mindkettő. Mégis vannak olyan helyzetek, ahol át kell értékelnünk, hogy a divat nem megy-e az egészségünk rovására. Egy korábbi személyes történetet fogok megosztani veletek, ami múlt évben ütötte fel a fejét nálam. Imádom a shopper táskákat, szerintem az utóbbi évek divathullámainak legjobb darabjai, az én szekrényemben is lapul jó pár darab, vagy mondhatnám pár jó darab. 20bd41a67264e99d3bf45ecbe70a1bf5.jpg

Nagyjából nyár elején elkezdett fájni a hátam, először kiterjedve, majd pár héttel később már tapintani lehetett honnan ered a fájdalom. (Jobb oldalon a lapockám alatt.) Soha nem voltam sem beteges, sem nyavalygós ilyen téren, nem volt rám jellemző, hogy bármim is állandóan fájt volna. De ez az egyre gyakoribb kellemetlen érzés kezdett zavarni. Nyilván közben a családtagjaimnak, közeli barátaimnak is elújságoltam, ahogy teltek a hetek és összefutottam velük. De nekik sem volt ötletük. Én magam már mindent kitaláltam: hogy azóta fáj, hogy az új helyen dolgozok, biztos rossz a szék vagy az asztal. Álmodoztam egy forró 90 perces masszázsról, de a lakásfelújítás közepén ezt időben egyáltalán nem engedhettem meg magamnak. 93076112bb0b51214dd3231536958519.jpg

Egyik szombat este romantikus nagybevásárláson vettünk részt a Tescoban, amikor már nagyon nyűglődtem és Balázs megsajnálva felajánlotta, hogy kicsit átveszi a táskámat. Ahogy átadtam kikerekedett a szeme. A táskám súlya többszöröse volt a normálisnak. (Vajon mi a normális?) Összeraktuk a két darabos puzzlet, hát ezért fáj a hátam. Így hát rávettem magam, és szelektáltam kicsit a táskámban. Hogy miket cipeltem hónapokon át, arról majd máskor. Egyetlen baj van, hogy a szelektálás utáni 4. naptól ismét csak egyre több és több cucc lesz benne. Arra meg kinek van ideje, hogy minden este rendet rakjon a batyujában. Arról is olvastam korábban, hogy mint sok más dolgot (pl. melltartó, cipő), a táskát is célszerű cserélgetni pár naponta pont amiatt, hogy ne ugyanott húzza a vállunkat, karunkat. Azóta jobban odafigyelek és a hátfájásom is elmúlt, de továbbra is imádom a shoppereket. Mutatok is nektek pár kedvencet a 2016-os tavaszi kínálatból. Minden táska kattintható, meg tudjátok nézni honnan csemegéztem. 

mohito.jpg

bagissimo.JPG

mango9995.jpg

peacocks.jpg

stradi4995.JPG

olasztaska.jpg

hm6990_1.jpg

cipofalva.jpg

Vigyázzatok magatokra és az egészségetekre!

alairas.JPG

 

Szólj hozzá

táska egészség glamour shopper