2016. már 29.

Analóg színharmónia

írta: Fashionline Hungary
Analóg színharmónia

img_2458.JPG

Mai outfit posztomban egy laza, sportos, hétköznapi szettet hoztam, amit a szürke szín köré építettem fel. Sok helyen tévesen ezt az összeállítást monokrómnak hívnák, de a napokban egy részletesebb leírást olvastam a színekről, és kiderült monokróm csak és kizárólag akkor lehet valami (esetünkben egy outfit), ha az egész ugyanarra a színkódra utal vissza. Ez természetesen nagyon nehéz, mindössze két eset jut eszembe, egy kosztüm, aminek a részei eleve összetartoznak, illetve egy nyári ruha, amin kívül nincs más rajtunk eltérő színben. Minden más esetben hiába van rajtunk azonos szín, egy árnyalat eltérés is számít, így analóg színharmóniáról beszélünk.

Korábban el sem tudtam képzelni, hogy sportcipőben flangálok az utcán, azt pedig végképp kinevettem volna, aki azt mondja egyszer sportcipőbe fogok bemenni dolgozni. De úgy látszik a 2016-os év nálam is elérte ezt, beszereztem az első utcai sportcipőmet, ami most a legnagyobb kedvencem lett. És ha esetleg azt gondolnátok a laza szereléshez nem illenek a kiegészítők, ékszerek, akkor beszéljenek a képek.

img_2435.JPG

Annyira várjuk már a tavaszt, hogy mást sem lehet olvasni a világhálón, hogy süt a nap, kibújt egy virág, helló március, szia tavasz, nagyon vártunk stb. De sajnos az időjárás mégsem mindig ezt bizonyítja. Az outfit posztok már megkövetelik a tavaszias viseletet, de pl. a sál kötelező darab. A Rossetti Bizsu Webáruházából egy sötétkék-fehér csíkos csősálat választottam, és megtörve a szürkeséget egy citromsárga, lógós fülbevalóval párosítottam. A sálat imádom, nagyon puha és olyan nagy, hogy háromszor is körbe tudtam tekerni.

img_2436.JPG

img_2446.JPG

img_2434.JPG

img_2432.JPG

img_2463.JPG

img_2424.JPG

img_2443.JPG

img_2451.JPG

Mit gondoltok? Megfér a sportcipő, a blézer és az ékszer egymás mellett?

Rossetti csősál: ITT / Rossetti fülbevaló: ITT / Basic póló: H&M / Blézer: H&M / Nadrág: New Yorker / Táska: C&A / Cipő: Calvin Klein / Napszemüveg: ZeroUV

 

Szólj hozzá

tavasz glamour outfit rossetti calvinklein