2016. jún 06.

Fodrokkal a nyárba

írta: Fashionline Hungary
Fodrokkal a nyárba

0529elso_8.jpg

Most már tudjátok, ha vasárnap, akkor outfit posztot készítek a Rossetti Bizsu blogjához. Aztán ahogy sikerül, veletek is megosztom. Szombaton megvolt a nyelvvizsgám utolsó része a szóbeli, így a tegnapot inkább a pihenésnek szenteltem. Reggeli, edzés, ebéd, alvás, este mozi és egy hideg sör a Robinson Étteremben. Tökéletes vasárnap. :) A múltkori szettel búcsúztam a májustól, és arról írtam nektek, hogy nem volt túl jó idő a fotózás alatt, most pedig éppen az ellenkezője történt, múlt hétvégén isteni idő volt, talán már túl meleg is egy fotózáshoz. Az outfit alappillére a fodros H&M ruha, ami szabadon hagyta az egész nyakamat és vállamat, így egyértelmű volt, hogy nyakláncra lesz szükség. A fodrok miatt viszont egy egyszerű, minimálisan csillogót választottam, hogy ne vegye el a figyelmet a fodrokról. A Rossetti Bizsu kínálatában pedig pont ugyanolyan karkötőt is találtam, ami azért manapság ritka, hogy szettekben gondolkozunk. De a végeredményen látszik, hogy így volt teljes az összhang. A fodrokkal már tavaly nyár óra kacérkodom, de most érett meg bennem annyira, hogy merjek rendelni egy ilyen ruhát. Eredetileg nadrág nélkül gondoltam ki a szettet, végül különlegesebbnek találtam így bemutatni nektek. A kalap miatt még mindig elég nagy feltűnést tud kelteni az ember, pedig én imádom, de valahogy itthon továbbra sem annyira elfogadott. A képek pedig a turistákkal hemzsegő Budai Várnál készültek, a bejegyzés végén egy olyan képet is láthattok, amin szerepel az egyikőjük, ugyanis nem volt hajlandó továbbhaladni bringájával, amíg Réka le nem fotózott minket. :D

Remélem a ti tetszéseteket is elnyerte.

Xx, Detty

0529elso_1.jpg

0529elso_6.jpg

0529elso_11.jpg

0529elso_7.jpg

0529elso_12.jpg

0529elso_3.jpg

0529elso_2.jpg

0529elso_5.jpg

0529elso_13.jpg

Fotó: FénytérKép - Kovács Réka Borbála

Outfit: Rossetti nyaklánc: ITT / Rossetti karkötő: ITT / Ruha: H&M / Nadrág: Bershka / Cipő: Bershka / Kalap: H&M /Borítéktáska: nagymamám szekrényéből

13090690_10204649075946321_896740792_o.jpg 

Szólj hozzá

glamour outfit rossetti