2016. jún 27.

Pózolj emlékművel!

írta: Fashionline Hungary
Pózolj emlékművel!

0622els_2.jpg

Úgy rohan az idő, már megint hétfő, újabb outfit poszt, mindig már csak akkor ocsúdok fel, hogy egy újabb hét eltelt. Amikor elkezdtünk Fotózni Rékával (FénytérKép) mindig mondtam neki, hogy a helyszín annyira nem fontos, mert úgyis homályos hátteret szeretnék. De mégis mindig úgy alakul, hogy Budapest legszebb részein fotózunk, és a képeket visszanézve igenis számít. Szerdán a rekkenő hőségben, miközben 3 gólt rúgtunk Portugáliának az Ötvenhatosok terét céloztuk meg. Semmi közöm az építészethez, mégis egy tökéletesre tervezett emlékmű, egy különleges lakóház, vagy egy futurisztikus iroda bármikor magával tud ragadni. A városligeti emlékmű ék alakban összefutó fémoszlopokból áll, pontosan Sztálin egykori posztján elhelyezett alakzat a Dózsa György úttal 56 fokos szöget zár be. Az embermagasságból nyolcméteresre növekvő, rozsdásból kifényesedő vasoszlopok a cél érdekében egyesülni és összefogni képes magyarságot szimbolizálják, amely úgy törte meg a kommunizmus uralmát, ahogy az ék tükörszerűre csiszolt éle felhasítja a tér macskakő-burkolatát, ezen kellett egyensúlyoznom, a kedvenc képem elkészültéhez ebben a sorozatban. Az outfitben a hangsúly egyértelműen a festékfoltos ruhán van, amivel hetekig szemeztem a rosegal.com oldalon, végül úgy döntöttem megrendelem. Vacillálásom oka az ismeretlen oldalról való internetes rendelés, amiről egy külön bejegyzéssel készülök jövő hétre, azt gondolom ez sok mindenkit érint. Eleinte magassarkúban gondolkoztam, de a 38 fokra tekintettel inkább egy kényelmes sárga szandál mellett döntöttem. Bár a ruhához sokszínű ékszer passzolna, végül egy fehér látványosabb cseppkő fülbevalót választottam, a karkötőt viszont nem tudtam eldönteni, így egy hippi stílusúval is befotóztuk, majd az elegánsabb gyöngyös karkötőt is felvettem. Valószínűleg az alkalom adná ki, hogy melyik a jó választás. Remélem nektek is tetszenek a képek, szerdától már Korfuról jelenkezem, megutaztatom a Rossetti Bizsu ékszereit, és az elmosódott háttér helyett a tengerrel fogok egyesülni.

Kreatív hetet kívánok nektek!

Xx, Detty

0622els_10.jpg

0622els_7.jpg

n_vtelen-2.jpg

0622els_3.jpg

0622els_13.jpg

n_vtelen-1.jpg

0622els_6.jpg

0622els_9.jpg

0622els_11.jpg

0622els_8.jpg

Fotó: FénytérKép – Kovács Réka Borbála

Outfit: Rossetti fülbevaló: ITT / Rossetti hippi karkötő: ITT / Rossetti gyöngyös karlánc: ITT / Ruha: RoseGal / Szandál: Bershka / Napszemüveg: ZeroUV

 

Szólj hozzá

emlékmű glamour bershka rossetti fashionblogger rosegal