2016. júl 12.

A 27. hét kedvencei

írta: Fashionline Hungary
A 27. hét kedvencei

27_het.jpg

A 'Mi folyik a fürdőszobában?' sorozatom picit abbamaradt, de most elindítok egy másikat, ahol hétről hétre bemutatom nektek az aktuális hét 5 kedvencét, amire rábukkantam. Interneten, magazinban, utcán, bárhol...de szembejött velem. Íme az elmúlt 7 nap 'lieblingjei':

#1 - 2 in 1 hátizsák

3.jpg

Az utóbbi időben egyre jobban vonzanak a magyar termékek. Kozmetikumokban, divatban, alapanyagban, ételben, lassan bármiben. Többször írtam már a blogon Rékáról (FénytérKép), aki az elmúlt hónapokban szuper fotókat készít az outfit bejegyzéseimhez. Az ő oldalán láttam meg ezt az egyedi 2 in 1 hátiszákot, amit nem mellesleg az Édesanyja készít, aki bőrdíszműves. További képekért látogassatok el újonnan indult Facebook oldalára

#2 - Fa csokornyakkendő

13118929_504363256429358_9212775300839804157_n.jpg

Megint valami, ami magyar és valami, ami nagyon egyedi. Egyszer csak megjelent a Facebook oldalamon, mint hirdetés, és rögtön rákattantam. Olyan egyedivé varázsolják a férfi divatot, mégis természetes marad. Panaite Tomi és Szakács Réka - a márka alapítói - jelenleg négyféle fából nyolcféle típusú nyakkendőt állítanak elő. A július végi esküvőre be is kell szereznem egyet Balázsnak. 

#3 - Fendi | Haute Couture Fall Winter 2016/2017

Aki csak kicsit is érdeklődik a divat iránt, annak látnia kell ezt a videót. A Fendi a Trevi-kúton tartotta 2016. őszi/téli divatbemutatóját. A márka a 90. születésnapja alkalmából átlátszó színpadot emeltetett a Trevi-kútra, így kápráztatta el a szerencsés közönséget. 

#4 - Az új kontúrpalettám

fullsizerender_11.jpg

Már megvan egy ideje, de nyáron sokkal kevesebbet sminkelek. Múlt héten viszont egy szülinapra voltam hivatalos, és végre előkaptam. Rengeteg sminkes videót nézek, így elméletben már megvolt a tudás, hogyan kell az én arcformámhoz kontúrozni. Mivel nem voltam biztos benne, hogy sikerülni fog és szeretni fogom, ezért egy ilyen alap kontúr paletta mellett döntöttem elsőre, amihez ráadásul egy szuper ecset is volt, és mindezt 1.490 Ft-ért. Jelentem a célnak megfelel, a bal oldalán bőrhiba eltüntető (zöld), szem alatti karikákra való (piros) és egy highlighter (fehér) is helyet kapott, ezen kívül pedig a bőrszínünkhöz igazodó összes árnyalat. Így ha nyáron jobban lebarnulunk sem kell két (vagy több) palettát tárolnunk. A palettát ITT találjátok. 

#5 - Motorcsónakkal a tengeren

g0030072.JPG

Végül, de nem utolsó sorban egy érzés volt a kedvencem az elmúlt héten, mégpedig amikor motorcsónakkal 4 órán át szeltük a tenger hullámait. Szeretek csak úgy semmit tenni, olvasni, napozni a medencénél miközben nyaralok, de egy barátokkal eltöltött motorcsónakázás mindennel felér. Kicsit kizökkentett a komfortzónámból, és rengeteg szuper kép készült. 

Az eheti újdonságok már gyűlnek, így jövő héten újabb 5 favorittal jövök.

Szép napot,

Detty 

 

Szólj hozzá

életmód kedvencek fendi alinda patore kontúrpaletta