2016. júl 19.

28. heti kedvenceim

írta: Fashionline Hungary
28. heti kedvenceim

28_het.jpg

A sorozat folytatódik, ismét jönnek a múlt hét kedvencei.

#1 - ANNAMARIA PAP kártyatartó

13717247_910437629102757_4238386634664725249_o.jpg

Az Annamari által tervezett bőr kiegészítőket már korábban is megosztottam a blog Facebook oldalán, annyira magával ragadott a letisztultsága, kifinomultsága. Legújabb kedvencem ez a marhabőrből készült kártyatartó, melynek belseje világos színű sertésbőr. Több kártya is kényelmesen elfér benne, nagyon praktikus. Minden egyes darab kézzel készített, ezért csak limitált darabszámban kapható. A weboldalon megtekinthetitek az összes terméket. 

#2 - Az új rúzsom

fullsizerender_1_3.jpg

A drogériák polcain található rúzsok közül szerintem ár-érték arányban a legeslegjobbak ezek a Catrice rúzsok. Több árnyalatom van már ebből a fajtából, így tudtam, hogy nem fog csalódást okozni. Ráadásul nem csak rúzsokat, de egyre több dekorkozmetikai terméket veszek a márkától. Megláttam ezt a színt és tudtam: kell. Ti próbáltátok már a Catrice rúzsait?  

#3 - Paleo Nasi

img_0757.JPG

A velünk szemben lévő Egészségpontot nemrég fedeztem fel, és az első finomság amit megkóstoltam tőlük az epres-kókuszos Paleo Nasi. Akciósan 299 Ft volt, és nagyon finom, laktató, uzsonnára vagy edzés előtt tökéletes. Biztos, ami biztos, kipróbálom a többi ízt is. 

#4 - DIY esküvő

fullsizerender_2_2.jpg

A múlt hét nagy részben egy bohém, szabadban rendezett esküvő kellékeinek a gyártásával zajlott, ami két hét múlva lesz. Mivel egy külön bejegyzés készül majd az általam kreált dekorelemekről, és úgy általában a bohém esküvőkről, most nem árulhatok el többet, de nagyon izgalmas időszak a mostani. 

#5 - Érzés

13731471_10208947017545167_6354504605632786849_n.jpg

Az 5. kedvenc ismét nem megfogható, hanem egy érzés, és nyár lévén újra vízhez van köze. A hétvégi rossz időt felrúgva, spontán utazás Szegedre, szintén barátokkal. Sok-sok ilyet még!

Csodálatos hetet kívánok, ma még jön egy outfit, a hét további részében egy étterem teszt, jövő héten pedig újra Top5 kedvencek.

Xx,

Detty

 

Szólj hozzá

szeged esküvő életmód diy paleo catrice