2016. okt 27.

A 41. hét kedvencei

írta: Fashionline Hungary
A 41. hét kedvencei

fotojet_design22.jpg

Minden héten megmutatom nektek azt az 5 legjobb dolgot, amit közösségi oldalakon, az utcán vagy bárhol az interneten látok. Most már a borongós időjárásra tekintettel a poszt is őszi, csendesebb, nyugodtabb hangvételű és színvilágú. Nézzük miken akadt meg a szemem múlt héten:

 

#1 - TRAS Unicorn pulcsi

unicorn-sweatshirt-white.jpg

Ahogy zordra fordul az időjárás csak a pulcsikat pásztázom mindenhol. Puha, kötött, sportos, mintás, hosszú, rövid, bármi jöhet ilyenkor. Nagyon nem szeretek fázni. A Glamour napokon beszereztem pár pulcsit, majd nem sokkal később megakadt a szemem ezen a csodás darabon. Nem lehet nem imádni. Az unikornis ezzel a rajzzal telitalálat, igazi kozmopolita designer darab. Már el is képzeltem hozzá egy soron következő outfitet. Nektek hogy tetszik? Szoktatok magyar tervezők ruhái között válogatni? Fehér Petra tervezésében rengeteg gyönyörű darabot találtok, látogassatok el weboldalára ITT

 

#2 - Tezenis pizsama

img_2399.PNG

Hát ez annyira édes minden tekintetben, hogy szóhoz sem jutok. Ismét központban a hideg, fázós esték, és a kötelező pihe puha pizsamák. Az, hogy a fánk a nagy kedvencem már csak hab a tortán. Ma már nem vagyok az a pizsamában maradok egész nap típus, nagyon ritkák azok a napok, amikor megengedhetem magamnak, hogy nem mozdulok ki a lakásból. De alig várom a karácsonyi időszakot, amikor otthon a szüleimnél együtt a család, és egész nap csak beszélgetünk, pihenünk, kávézunk, sütit sütünk. Erre például tökéletes egy ilyen pizsi. 

 

#3 - Cako férfi kabát

14495257_1042299739219860_8008414997705894704_n.jpg

Cakó Kinga 2016-os őszi/téli kollekciója igen mutatósra sikerült mind a férfi, mind a női vonalon. Tetszik, hogy összhangban vannak egymással a férfi és a női ruhák. Szándékosan egy férfiaknak tervezett darabot hoztam, hogy ne csak mindig a nőknek kedvezzek az újdonságokkal. És igen, ismét egy magyar tervező, azt hiszem szép lassan átvándorolok erre az oldalra. 

 

#4 - Love Moschino hótaposó

zoom_1.jpg

Tudom, hogy még nincs hó (kár), de azért érdemes időben felkészülni. Az időjárás általában hosszabb átmenet nélkül vált hidegre, és erről a csizmáról egy szuper síelés jut az eszembe, ahol már évek óta nem voltam, és nagyon vágyok rá. A FashionDays oldalán már nagyon sok téli ruhára, cipőre és kiegészítőre tehettek szert. Nekem ez a csizma az álmom, bár foglamam sincs hová venném fel, főleg mikor az utóbbi években a kezünket összetesszük két szem hóért. De akkor is imádom! A színét, a desingt, a funkcióját. 

 

#5 - Monowords - PomPom

pompom.jpg

Az InStyle Magazin osztotta meg Instagram oldalán, így találtam rájuk. Monowords, minden ami pompom. A webshopjuk is elindult, végtelenül sok cukiságot találtok rajta, olyan dolgokat, amikről elképzelni sem tudjátok, hogy 'pompomozható'. Kedvencem az esküvői pompomos lufi. Szerintem vessetek egy pillantást a Pomshopra ITT, nagyon egyedi és a cukiságfaktor a maximumon. 

 

Remélem ismét tudtam Nektek új ötleteket adni, lassan lehet gyűjteni a karácsonyi ajándékokat, és elkezdeni írni a Mikulásnak a kívánságlistát.

Gyönyörű napot,

Detty

 

Szólj hozzá

életmód tezenis pompom cako fashiondays tras monowords